oogjes schilderen

Heb je een how to of een tip? Deel het hier
let's taart pret
Berichten: 492
Lid geworden op: 19-08-2010 19:21

oogjes schilderen

Bericht door let's taart pret » 12-01-2011 15:08

ik zelf vind oogjes schilderen erg leuk om te doen
hier een paar voorbeelden voor de liefhebbers
ik heb nog veel meer ook van andere dingen dus als je interesse hebt stuur maar een berichtje :wink:
Afbeelding

Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 12-01-2011 15:58

Wat een leuke how to!!! Ik heb oogjes nog nooit geschilderd, maar dit ga ik zeker gebruiken als ik het wel een keertje ga doen. Vind schilderen op marsepein/fondant zo en zo erg moeilijk!!! Dat is mijn ``ding`` nog niet hoor :( :? :wink:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 12-01-2011 17:40

Wat ik leuk! Super dat je dit met ons deelt ;)

Ik heb altijd interesse in mer tip's.... dus kom maar op :D
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

let's taart pret
Berichten: 492
Lid geworden op: 19-08-2010 19:21

Bericht door let's taart pret » 12-01-2011 17:53

Miranda schreef:Wat ik leuk! Super dat je dit met ons deelt ;)

Ik heb altijd interesse in mer tip's.... dus kom maar op :D
hihi zeg maar wat je wilt en dan kijk ik ff in mijn vele bestandjes of ik het heb :wink:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 12-01-2011 18:24

let's taart pret schreef:
Miranda schreef:Wat ik leuk! Super dat je dit met ons deelt ;)

Ik heb altijd interesse in mer tip's.... dus kom maar op :D
hihi zeg maar wat je wilt en dan kijk ik ff in mijn vele bestandjes of ik het heb :wink:
geen idee.... :roll: kan ik zo niet bedenken.... :roll: mss mondjes?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

let's taart pret
Berichten: 492
Lid geworden op: 19-08-2010 19:21

Bericht door let's taart pret » 12-01-2011 19:06

Linda schreef:Wat een leuke how to!!! Ik heb oogjes nog nooit geschilderd, maar dit ga ik zeker gebruiken als ik het wel een keertje ga doen. Vind schilderen op marsepein/fondant zo en zo erg moeilijk!!! Dat is mijn ``ding`` nog niet hoor :( :? :wink:
het is ook een gepriegel maar ik oefen eerst op papier :wink: maar je kan de voorbeelden ook gebruiken om het met fondant te maken

@miranda ik heb geen aparte mondjes :(
maar wel bloemen,elfjes,disney, dieren ,eten(ienie mini :P )halloween, kerst, pasen,wilton spuittechnieken,diverse taartboeken :wink:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 12-01-2011 19:13

let's taart pret schreef:
Linda schreef:Wat een leuke how to!!! Ik heb oogjes nog nooit geschilderd, maar dit ga ik zeker gebruiken als ik het wel een keertje ga doen. Vind schilderen op marsepein/fondant zo en zo erg moeilijk!!! Dat is mijn ``ding`` nog niet hoor :( :? :wink:
het is ook een gepriegel maar ik oefen eerst op papier :wink: maar je kan de voorbeelden ook gebruiken om het met fondant te maken

@miranda ik heb geen aparte mondjes :(
maar wel bloemen,elfjes,disney, dieren ,eten(ienie mini :P )halloween, kerst, pasen,wilton spuittechnieken,diverse taartboeken :wink:
Leuk!!! En wat veel!!!
Je mag het altijd (allemaal) hier plaatsen, maar in bloemen, elfjes en dieren bij ik sowieso in geinteresseerd ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Chelly
Berichten: 887
Lid geworden op: 19-08-2010 11:43

Bericht door Chelly » 12-01-2011 19:59

ik wel in disney :D

let's taart pret
Berichten: 492
Lid geworden op: 19-08-2010 19:21

Bericht door let's taart pret » 13-01-2011 09:49

komt goed :goedzo:

Gast

Bericht door Gast » 13-01-2011 10:47

ik ben wel geïnteresseerd in alles hoor. Erg leuk dat je het met ons wilt delen.

Even over de oogjes. Het priegelwerk is het probleem denk ik niet, maar wel het verven op zich. De kleuren werden laatst bij mij niet goed, het lukte me gewoon niet. Hoe verven jullie?!?

Plaats reactie