oogjes schilderen

Heb je een how to of een tip? Deel het hier
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 13-01-2011 11:06

Linda schreef:ik ben wel geïnteresseerd in alles hoor. Erg leuk dat je het met ons wilt delen.

Even over de oogjes. Het priegelwerk is het probleem denk ik niet, maar wel het verven op zich. De kleuren werden laatst bij mij niet goed, het lukte me gewoon niet. Hoe verven jullie?!?
dust vermengen met alcohol ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 13-01-2011 11:19

Miranda schreef:
Linda schreef:ik ben wel geïnteresseerd in alles hoor. Erg leuk dat je het met ons wilt delen.

Even over de oogjes. Het priegelwerk is het probleem denk ik niet, maar wel het verven op zich. De kleuren werden laatst bij mij niet goed, het lukte me gewoon niet. Hoe verven jullie?!?
dust vermengen met alcohol ;)
heb het laatst (alweer een tijdje geleden hoor) geprobeert op de manier die jij zei, maar het lukt me gewoon niet om mooie kleuren te krijgen enz enz... ... ...ik ga het wel nog een andere keer proberen.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 13-01-2011 11:52

Linda schreef:
Miranda schreef:
Linda schreef:ik ben wel geïnteresseerd in alles hoor. Erg leuk dat je het met ons wilt delen.

Even over de oogjes. Het priegelwerk is het probleem denk ik niet, maar wel het verven op zich. De kleuren werden laatst bij mij niet goed, het lukte me gewoon niet. Hoe verven jullie?!?
dust vermengen met alcohol ;)
heb het laatst (alweer een tijdje geleden hoor) geprobeert op de manier die jij zei, maar het lukt me gewoon niet om mooie kleuren te krijgen enz enz... ... ...ik ga het wel nog een andere keer proberen.
Hoe bedoel je om kleuren niet mooi te krijgen? Ik doe gewoon een drupje alcohol in het dekseltje van de dust.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

let's taart pret
Berichten: 492
Lid geworden op: 19-08-2010 19:21

Bericht door let's taart pret » 13-01-2011 11:59

ik gebruik de witte kleurstof voor het oogwit dit verdun ik niet
dat laat ik goed drogen
en het zwart verdun ik met een druppel water en dat gaat prima
:wink:

Gast

Bericht door Gast » 13-01-2011 12:37

Miranda schreef:
Linda schreef:
Miranda schreef:dust vermengen met alcohol ;)
heb het laatst (alweer een tijdje geleden hoor) geprobeert op de manier die jij zei, maar het lukt me gewoon niet om mooie kleuren te krijgen enz enz... ... ...ik ga het wel nog een andere keer proberen.
Hoe bedoel je om kleuren niet mooi te krijgen? Ik doe gewoon een drupje alcohol in het dekseltje van de dust.
Af en toe was het heel dik, af en toe heel dun, terwijl ik bv niet wilde dat het heel dik werd. Heb toen bv ook niet heel veel op het kwastje gedaan. Ik ga het gewoon nog een keertje een middagje proberen. Dan eerst denk ik gewoon op papier zodat het marsepein/fondant niet verloren gaat.

Gast

Bericht door Gast » 13-01-2011 12:38

let's taart pret schreef:ik gebruik de witte kleurstof voor het oogwit dit verdun ik niet
dat laat ik goed drogen
en het zwart verdun ik met een druppel water en dat gaat prima
:wink:
Ik ga het t.z.t. als ik geen taarten in opdracht heb, weer een keertje proberen. Laat het jullie weten als het wel goed gaat :wink:

let's taart pret
Berichten: 492
Lid geworden op: 19-08-2010 19:21

Bericht door let's taart pret » 13-01-2011 12:45

hoi dames ik ben alles ff aan het sorteren :wink: maar het is wel erg veel om te uploaden
als jullie ff je email sturen dan maak ik een map met van alles wat erin :wink:
en het gene wat je nodig heb kan je dan uitprinten :wink:

groetjes nicolet

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 13-01-2011 15:13

let's taart pret schreef:hoi dames ik ben alles ff aan het sorteren :wink: maar het is wel erg veel om te uploaden
als jullie ff je email sturen dan maak ik een map met van alles wat erin :wink:
en het gene wat je nodig heb kan je dan uitprinten :wink:

groetjes nicolet
Ik heb je gemaild :D
Vast heel erg bedankt, je bent een topper!
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 13-01-2011 15:56

Miranda schreef:
let's taart pret schreef:hoi dames ik ben alles ff aan het sorteren :wink: maar het is wel erg veel om te uploaden
als jullie ff je email sturen dan maak ik een map met van alles wat erin :wink:
en het gene wat je nodig heb kan je dan uitprinten :wink:

groetjes nicolet
Ik heb je gemaild :D
Vast heel erg bedankt, je bent een topper!
ook ik heb je gemaild. doe rustig aan met uploaden en alvast heel erg bedankt!!!

Chelly
Berichten: 887
Lid geworden op: 19-08-2010 11:43

Bericht door Chelly » 13-01-2011 17:11

ik weet niet hoe ik je moet mailen maar bij deze
familie-smits@live.nl
alvast heel erg bedankt :D

Plaats reactie