shoutbox

Heb je tips, ideeën of suggesties met betrekking tot dit forum, laat het ons weten.
Heb je vragen over het forum begrijp je niet hoe iets werkt, stel dan hier je vraag!

Ook BELANGRIJKE mededelingen worden hier door de beheerder of moderator geplaats.
Dus graag even lezen!
Plaats reactie
let's taart pret
Berichten: 492
Lid geworden op: 19-08-2010 19:21

shoutbox

Bericht door let's taart pret » 09-10-2010 22:12

is het mischien leuk om een shoutbox toe te voegen kunnen we lekker kleppen als we niet bakken :P
ik deed dit voorheen op een ander forum ook altijd

:wink:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 09-10-2010 22:24

Daarvoor is de rubriek "koffie / Thee met een gebakje" :wink:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

let's taart pret
Berichten: 492
Lid geworden op: 19-08-2010 19:21

Bericht door let's taart pret » 09-10-2010 22:29

oooo maar ik bedoel een chat :wink:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 09-10-2010 22:58

let's taart pret schreef:oooo maar ik bedoel een chat :wink:
ooh zo bedoel, nee dan moet ik je helaas teleurstellen.
Ik heb dit forum opgezet, juist voor taartenbaksters, en tuurlijk kan er daarnaast heerlijk gekletst worden, die die massale forums ook beu waren.
En het liefst zie ik hier ook nog meer leden, hoe meer zielen, hoe meer vreugd, maar een chatbox zal er niet komen. Dan kan je nog beter msn uitwisselen.
Het spijt me.

Ben verder wel benieuwd hoe de andere hierover denken.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Re: shoutbox

Bericht door Gast » 10-04-2011 17:14

let's taart pret schreef:is het mischien leuk om een shoutbox toe te voegen kunnen we lekker kleppen als we niet bakken :P
ik deed dit voorheen op een ander forum ook altijd

:wink:
is idd erg leuk maar bij andere forums kom ik het erg vaak tegen dat ze dan gaan discusierren ook bv. over andere medebakster dat ik echt zoiets heb van 't gaat toch om een babbeltje na het bakken... :wink:

Plaats reactie