Weekend voor de deur! Hoe ziet die eruit?

Even na het bakken lekker kletsen met medetaartenbaksters. Neem even een kopje koffie / thee met een gebakje en kom lekker tot rust
anne
Berichten: 1462
Lid geworden op: 19-08-2010 22:21

Bericht door anne » 28-08-2010 10:58

Vindt wel grappig dat jullie dat allemaal meenemen met de vakantie, met de kids heb ik al genoeg zooi om mee te nemen :lol: :lol:
En nog onze zooi erbij , wil er niet aan denken...............maar wel knap dat het jullie wel lukt
Een dag niet gelachen , is een dag niet geleefd!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 28-08-2010 11:38

anne schreef:Vindt wel grappig dat jullie dat allemaal meenemen met de vakantie, met de kids heb ik al genoeg zooi om mee te nemen :lol: :lol:
En nog onze zooi erbij , wil er niet aan denken...............maar wel knap dat het jullie wel lukt
Wij gaan campertoeren richting Italie, dus is er vast wel ruimte voor wat hobbyspullen ;)
Als ik ging vliegen had ik het ook niet gedaan hoor.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 29-08-2010 09:01

als wij op vakantie gaan, nemen wij nooit taartspullen mee.
Vakantie is vakantie en dan moet je die ook nemen. In elk geval dat is onze gedachten.

Wij zitten nu wel te denken aan de vakantie van volgend jaar. Aangezien wij voor bedrijven bakken, is het moeilijk te plannen. want ook dan is het vakantie en geen werkvakantie.
Waarschijnlijk blijven we wel in nederland ivm onze caravan dus tja dan kunnen we af en toe nog naar huis als er echt een taart gemaakt moet worden. maar onze intentie is het niet

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 29-08-2010 09:06

Ik zou het normaal ook niet gedaan hebben als we een andere vakantie hadden, maar nu heb ik een taart bij thuiskomst omdat we eerst dachten eerder te gaan, maar dat kwam nu even anders uit. En verder heb ik het mee om gewoon nog even te kunnen hobbyen als papa zit te DSen :lol:

WE gaan 3 weken toeren door Italie, dus er is echt wel een momentje waarvan ik denk... nu ga ik eens lekker boetseren.

Ik ga ook geen taartenmaken hoor, maar puur boetseren, hobbyen of af en toe een cc bekleden voor eigen gebruik :lol:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 04-09-2010 09:06

Nadat de taart is opgehaald, vertrek ik samen met mijn zoontje naar het zuiden om daar nog een taart af te leveren en daarna bij mijn ouders te logeren voor een nachtje. Morgen even bij een vriendin op de koffie en dan weer naar huis.

Zo ziet mijn weekend eruit :D
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie