zomervakantie

Even na het bakken lekker kletsen met medetaartenbaksters. Neem even een kopje koffie / thee met een gebakje en kom lekker tot rust
Plaats reactie
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

zomervakantie

Bericht door Miranda » 14-07-2011 08:59

In veel delen van het land is de zomervakantie al begonnen. Hierdoor is het ook vaak wat rustiger op het forum, want als het mooi weer is zitten we immers daar lekker van te genieten.
Tijdens de zomervakantie zal het forum gewoon online blijven en hopen we toch dat we velen van jullie geregeld terug zullen zien.

We willen iedereen dan ook een fijne vakantie wensen en zijn ook reuze benieuwd waar jullie naar toe gaan of hoe jullie de vakantie door zijn gekomen.

Groeten van het forumteam!
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 15-07-2011 09:27

Hebben jullie het nu rustiger... nu dat de vakantie zijn begonnen en voor andere eraan zit te komen?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

berlinerbol25
Berichten: 1007
Lid geworden op: 26-08-2010 07:46

Bericht door berlinerbol25 » 15-07-2011 12:31

Voor jullie allemaal ook een heeeeeeeeeeeele fijne vakantie!!!!
Geniet er lekker van. :D

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 14-08-2011 17:50

Hoe was italie?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

berlinerbol25
Berichten: 1007
Lid geworden op: 26-08-2010 07:46

Bericht door berlinerbol25 » 14-08-2011 19:08

Miranda schreef:Hoe was italie?
het was echt geweldig!!! heerlijk eten lekkere wijn, leuke mensen en een hele mooie omgeving, alleen het weer was niet zo geweldig bewolkt, en af en toe een bui, volgend jaar gaan we weer maar dan iets langer.
fijne dag nog.
groetjes :D

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 14-08-2011 19:19

berlinerbol25 schreef:
Miranda schreef:Hoe was italie?
het was echt geweldig!!! heerlijk eten lekkere wijn, leuke mensen en een hele mooie omgeving, alleen het weer was niet zo geweldig bewolkt, en af en toe een bui, volgend jaar gaan we weer maar dan iets langer.
fijne dag nog.
groetjes :D
Dus met Vince is het ook allemaal goed gegaan?
Lijkt me toch een hele uitdaging alleen vliegen met je kind.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Jennifer
Berichten: 814
Lid geworden op: 19-11-2010 14:35

Bericht door Jennifer » 19-08-2011 19:55

wij zijn inmiddels vanaf maandag in spanje. Zuiden van de costa Blanca
vorige week vrijdag vertrokken voor 1 nacht in noorfrankrijk
en 2 nachten in zuidfrankijk. Bovenin een berg op zo een 1750 meter hoogte. Ook een stukje door de bergen van Italie gereden.
Morgen rijden we verder naar midden spanje.

En daar blijven we nog even
Hebben geen verbinding voor internet maar wel bij de mc
Dus een beker cola erbij en kan ik even op internet
Nee hoor hoezo verslaafd? :lol:
you can never know it all...
so never stop to wonder and discover!!
(Sinds eind januari mama van een klavertje 5)

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 19-08-2011 20:07

Fijne vakantie Jennifer
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

berlinerbol25
Berichten: 1007
Lid geworden op: 26-08-2010 07:46

Bericht door berlinerbol25 » 19-08-2011 23:25

Miranda schreef:
berlinerbol25 schreef:
Miranda schreef:Hoe was italie?
het was echt geweldig!!! heerlijk eten lekkere wijn, leuke mensen en een hele mooie omgeving, alleen het weer was niet zo geweldig bewolkt, en af en toe een bui, volgend jaar gaan we weer maar dan iets langer.
fijne dag nog.
groetjes :D
Dus met Vince is het ook allemaal goed gegaan?
Lijkt me toch een hele uitdaging alleen vliegen met je kind.
@ miranda sorry ik lees het nu pas, het was zeker een uitdaging ik was het meeste bang om hem uit het oog te verliezen op het vliegveld, ik had speciaal een naamplaatje laten maken met alle gegevens erop en ik had een band gekocht die moest ik om zijn polsje vast maken en ik kon hem dan ook om mijn pols vast maken, zodat ik hem niet kon kwijt raken, en dit ging prima.
prettig weekend :D

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 20-08-2011 09:48

berlinerbol25 schreef:
Miranda schreef:
berlinerbol25 schreef: het was echt geweldig!!! heerlijk eten lekkere wijn, leuke mensen en een hele mooie omgeving, alleen het weer was niet zo geweldig bewolkt, en af en toe een bui, volgend jaar gaan we weer maar dan iets langer.
fijne dag nog.
groetjes :D
Dus met Vince is het ook allemaal goed gegaan?
Lijkt me toch een hele uitdaging alleen vliegen met je kind.
@ miranda sorry ik lees het nu pas, het was zeker een uitdaging ik was het meeste bang om hem uit het oog te verliezen op het vliegveld, ik had speciaal een naamplaatje laten maken met alle gegevens erop en ik had een band gekocht die moest ik om zijn polsje vast maken en ik kon hem dan ook om mijn pols vast maken, zodat ik hem niet kon kwijt raken, en dit ging prima.
prettig weekend :D
Fijn om te lezen zeg.
Ik zou het toch inderdaad best spannend vinden, zo alleen met je kind. Is toch anders als wanneer je partner erbij is.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie