WAAR IS IEDEREEN!!!!!!

Even na het bakken lekker kletsen met medetaartenbaksters. Neem even een kopje koffie / thee met een gebakje en kom lekker tot rust
Plaats reactie
J@nine
Berichten: 471
Lid geworden op: 19-08-2010 21:49

WAAR IS IEDEREEN!!!!!!

Bericht door J@nine » 24-01-2012 14:40

Wat is er aan de hand er zijn helemaal geen mensen meer op het forum!
Misschien hebben we het te druk met hahaha taarten maken, maar dan moeten ze toch geshowd worden dus dat kan het niet zijn. Kom op meiden laat die taarten, cup cakes, cake pops en andere lekkernijen hier eens weer eens zien. Ik mis het een beetje, ben elke dag op het forum maar er is echt niets nieuws te beleven.
Hoop dat jullie weer gaan posten.
Groetjes Janine
If it doesn't kill you, it makes you stronger!

marie
Berichten: 28
Lid geworden op: 12-09-2010 22:41

Bericht door marie » 25-01-2012 19:46

lig al 2 dagen plat met hoofdpijn :x
en veel zieken gehad zal gauw weer wat posten en reacties plaats en
gr marie
groetjes marie

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 25-01-2012 20:01

ook ik heb ziek gelegen, het is een pittige virus wat er rond hangt.
Ook nog problemen met onze hond die het misschien niet gaat redden en verders gewoon mijn fulltime baan en gezin. Echt weinig tijd, sorry!
Hoop dat ik snel nog wat taarten kan komen showen
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Gast

Bericht door Gast » 25-01-2012 20:13

Ja, je hebt gelijk Janine. Het is de laatste tijd heel erg stil op het forum. Ik heb zelf al een maand heel erg last van mijn beperkingen waardoor ik minder op het forum te zien ben. Reageer waar ik kan want ik kijk meestal wel iedere dag. Maar als ik iets meer moet zeggen in een mailtje moet ik daar de energie voor hebben, wat ik niet altijd heb. Vandaar dat ik nu ook pas op dit onderwerp reageer, want ik wilde dat al vanaf dat ik het gezien had, een paar dagen geleden. Ik hoop ook dat het snel weer wat drukker wordt, want ik mis ook de gesprekken, vragen, bakcreaties wel heel erg.

Groetjes Linda

J@nine
Berichten: 471
Lid geworden op: 19-08-2010 21:49

Bericht door J@nine » 25-01-2012 21:10

Wat vervelend allemaal zeg, ik bedoel het natuurlijk niet rot. Ik vind het gewoon leuk om van jullie te horen en te zien. Dit forum is namelijk veel leuker dan het andere forum. Hier word oprecht gereageerd en uberhaupt gereageerd. Op het LTF post ik nooit meer vandaar meiden.

Voor iedereen die ziek is beterschap en @Sylvia sterkte met jullie hond!
If it doesn't kill you, it makes you stronger!

Gast

Bericht door Gast » 25-01-2012 21:41

We moeten eigenlijk gewoon op hyves/facebook dit forum weer even promoten zodat er misschien weer wat meer leden komen waarvan er misschien dan ook wel weer meer actieve leden bij zitten dus: Promoot dit forum allemaal heel graag. We kunnen toch best zeggen dat het een gezellig, leuk informatief forum is?!?

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 27-01-2012 19:02

Maar ik ben er weer :wink:! Verjaardag van zoonlief is achter de rug, we zijn weer allemaal beter en ook mijn mama is weer thuis na een bezoekje aan het ziekenhuis. De rust is hier weergekeerd, dus weer tijd voor het forum!!

Jennifer
Berichten: 814
Lid geworden op: 19-11-2010 14:35

Bericht door Jennifer » 03-02-2012 12:04

ik was vooral druk met onze nieuwst kleine aanwinst
en natuurlijk zijn broers en zus. :D
you can never know it all...
so never stop to wonder and discover!!
(Sinds eind januari mama van een klavertje 5)

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 03-02-2012 20:01

Klopt Janine, het is erg rustig hier!! Ik heb door omstandigheden ook even een tijdje afwezig geweest en toen nog een weekje weg, maar nu ben ik er weer elke dag te vinden hoor.
Als we nu met z'n alle lekker blijven posten, wordt het vast weer gezellig en drukker. En idd wat Linda ook al schreef, als iedereen nu even op hyves en facebook taartenvriendinnen uitnodigen... dan komt het vast weer goed ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

berlinerbol25
Berichten: 1007
Lid geworden op: 26-08-2010 07:46

Bericht door berlinerbol25 » 09-02-2012 12:30

Druk druk druk!!!
heb wel al jullie creaties bewonderd!!!
ze zijn weer super dames!!!
maar ik zelf heb geen tijd meer gehad om te bakken!!!
heb een nieuwe baan dat kost veel tijd!!! moet erg wennen!!!
ook ben ik nog druk met mijn studie voor pedicure bezig!!!
heb wel alle drie de modules theorie gehaald!!! ben geslaagd!!!
nu alleen de praktijk nog.
ik wens jullie alvast een prettig weekend toe en tot gauw weer.
groetjes Esther

Plaats reactie