Een leuk idee om pakjesavond mee te beginnen

Even na het bakken lekker kletsen met medetaartenbaksters. Neem even een kopje koffie / thee met een gebakje en kom lekker tot rust
Plaats reactie
Miranda80
Berichten: 3
Lid geworden op: 04-11-2013 19:45

Een leuk idee om pakjesavond mee te beginnen

Bericht door Miranda80 » 04-11-2013 20:21

Hallo,

Vorig jaar was ik net te laat om een DVD te kunnen bestellen, dit jaar gelukkig ruim op tijd.

Het is zo'n geweldig leuk idee. Je bestelt een gepersonaliseerde film (DVD) waarop Sinterklaas zelf echt de namen van je kinderen noemt en 2 specifieke dingen per kind, zoals een compliment of bijvoorbeeld de hobby van je kind. Je kunt zelf een keuze maken uit heel veel dingen. Verder beleven Sint en de Pieten ook nog een leuk avontuur en kun je kiezen voor een karaoke einde of Sint die vertelt waar de pakjes te vinden zijn!


Mocht iemand zelf een DVD willen bestellen, zou je dan mijn link hiervoor willen gebruiken? Als je namelijk via mijn link een eigen DVD bestelt maak ik kans om het aankoopbedrag teruggestort te krijgen!

http://www.videovansint.nl/c/5101X5jG/


Groeten,

Miranda
Hobby taarten maker

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 07-11-2013 08:49

Ik vind het echt te duur!!! Daar koop ik veel liever leuk speelgoed voor waar mijn kind het gehele jaar mee kan spelen.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie