Maak je voor je aan een taart begint, een ontwerp op papier?

Hierin zijn oude topics te lezen die niet meer toepassing zijn of waarvan creaties niet meer zichtbaar zijn
Plaats reactie
Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Maak je voor je aan een taart begint, een ontwerp op papier?

Bericht door Petr@ » 07-09-2011 10:47

Een makkelijker poll dan deze keer :wink:. Maken jullie een ontwerp op papier voordat je aan een taart begint?

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 07-09-2011 11:30

Ik maak voor sommige eerst een schets en dan de taart, vaak gewoon een grove lijnen schets.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 07-09-2011 11:36

Ik heb gekozen voor nooit, maar ben niet eens met de tekst "waar is dat goed voor".
Ik kan namelijk altijd een heel goed beeld vormen in mijn hoofd hoe de taart eruit moet komen te zien en vaak lukt me dat ook nog en soms bedenk ik er plots nog wat bij of wordt het toch even iets anders, maar wel naar tevredenheid.

Tekenen is niet mijn sterkste kant, vandaar ik het dus niet doe, uitvoeren vanuit mijn gedachte is beter voor mij ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 07-09-2011 11:49

Ik heb op "af en toe" geklikt. Meestal niet, heb ik een goed plaatje in mijn hoofd. Maar soms komen ze met heel erg veel specifieke wensen, dan maak ik wel een een schets om er zeker van te zijn dat alles wat ze willen er ook in verwerkt zit.

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 23-04-2012 13:19

Ik heb gestemd op nooit.

Ik doe alles uit mijn hoofd.
Als ik iets heb gezien op internet wat ik leuk vind neem ik het mee
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 23-04-2012 14:57

daar ben ik het helemaal mee eens ,miranda . De tekst "waar is dat goed voor",had iets anders omschreven kunnen worden.
Meestal ontstaat er en idee in mijn hoofd en tijdens het maken kan het zijn dat er nog wat bij komt of weg laat .
Soms maak ik foto's tussen door en dan zie je ook vaak wat je mist of te veel is, of je sms naar je vriendin met help ik weet het niet meer :lol: :lol: :lol: .
mamavan4

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 23-04-2012 15:20

brenda schreef:daar ben ik het helemaal mee eens ,miranda . De tekst "waar is dat goed voor",had iets anders omschreven kunnen worden.
Meestal ontstaat er en idee in mijn hoofd en tijdens het maken kan het zijn dat er nog wat bij komt of weg laat .
Soms maak ik foto's tussen door en dan zie je ook vaak wat je mist of te veel is, of je sms naar je vriendin met help ik weet het niet meer :lol: :lol: :lol: .
:mrgreen:
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

Gast

Bericht door Gast » 23-04-2012 15:29

Ik heb ook gekozen voor nooit. Maar over de tekst " waar is dat goed voor" ben ik het niet eens. Ik heb meestal in mijn hoofd ook een beeld van hoe de taart er uit moet komen te zien. Dat beeld kan wel tijdens het decoreren ietsjes veranderen.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 14-06-2012 17:28

Ik heb laatst wel bij een aantal bruidstaarten een ontwerp gemaakt op de pc, die ik samen met de factuur door stuur naar het bruidspaar om een kleine indruk te geven hoe deze eruit zal komen te zien.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie