Waar ga jij op Valentijnsdag je geliefde(n) mee verwennen?

Hierin zijn oude topics te lezen die niet meer toepassing zijn of waarvan creaties niet meer zichtbaar zijn
Gast

Bericht door Gast » 16-02-2012 22:29

Miranda schreef:
Linda schreef:Mijn vriend heeft voor ons muffins gemaakt. Heel erg lief van hem. Dit zijn ze geworden:


Afbeelding
Wat lief van hem Lin.
Maar zo te zien zijn het cupcakes ;) geen muffins :lol: (kleinigheidje blijf je houden haha)
Ja, daar lijkt het wel op, dat het cupcakes zijn, maar volgens mijn vriend zijn het toch echt muffins. Alleen dan een beetje lager he :wink:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 20-02-2012 15:55

Linda schreef:
Miranda schreef:
Linda schreef:Mijn vriend heeft voor ons muffins gemaakt. Heel erg lief van hem. Dit zijn ze geworden:


Afbeelding
Wat lief van hem Lin.
Maar zo te zien zijn het cupcakes ;) geen muffins :lol: (kleinigheidje blijf je houden haha)
Ja, daar lijkt het wel op, dat het cupcakes zijn, maar volgens mijn vriend zijn het toch echt muffins. Alleen dan een beetje lager he :wink:
mmm ik zei het niet alleen gezien dat ze aan de lager kant zijn, maar omdat muffins een grovere structuur heeft en een hogere bolling heeft.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 20-02-2012 16:00

Miranda schreef:
Linda schreef:
Miranda schreef:Wat lief van hem Lin.
Maar zo te zien zijn het cupcakes ;) geen muffins :lol: (kleinigheidje blijf je houden haha)
Ja, daar lijkt het wel op, dat het cupcakes zijn, maar volgens mijn vriend zijn het toch echt muffins. Alleen dan een beetje lager he :wink:
mmm ik zei het niet alleen gezien dat ze aan de lager kant zijn, maar omdat muffins een grovere structuur heeft en een hogere bolling heeft.
Nou ja, muffins, cupcakes, maakt niet uit. Ik vond het erg lief dat hij ze gemaakt heeft :wink:

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 02-05-2012 21:49

Mijn man is vrijwel nooit thuis met valentijn dus wij doen eigenlijk nooit iets
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

Plaats reactie