Frisse frambozenvulling

Vragen over het bakken van taarten en/of het vullen van taartvullingen. Of heb je hierover een tip. Plaats het hier
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 30-07-2012 10:50

bokkepootjes met frambozen en frambozenmouse kan denk ik wel.

Witte chocoladecreme ik weet het niet.
Zou eerder een krokante laag chocolade doen, en eerder pure chocolade.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 30-07-2012 10:59

Dus jij denkt dat toch dat een van mijn ideeën om bokkepootjescreme (wat mijn vriendinnetje heel erg lekker vind) met framboosjes te doen, maar dan met frambosenmousse... ... ...

Nu zit ik te twijfelen tussen beide, maar ik denk dan toch dat ik voor de laatste vulling die ik nu beschreef ga... ... ...het probleem is dat ik deze niet zelf kan proeven van te voren (vanwege allergie voor een van de ingrediënten). Had zelf deze combinatie nooit bedacht, maar als er gezegd wordt dat het lekker is, moet ik daar vanuit gaan :wink:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 30-07-2012 11:31

bokkepootjescreme met frambozen lijkt mij een lekkere combinatie, als 3e vulling zou je er een mouse bij kunnen doen.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 30-07-2012 11:39

Ik zou dit in 2 lagen doen, jij in 3 Miranda?!? Gewoon een vraag om advies, doe toch wat mij uiteindelijk het lekkerste lijkt :wink: :lol: :wink: met het advies in mijn hoofd meegenomen

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 30-07-2012 11:44

Kan beide.

Of 1 laag bokkepootjescreme en 1 laag frambozen

Of 1 laag bokkepootjescreme, 1 laag frambozen en 1 laag frambozenmouse of frambozenkwark
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 30-07-2012 12:01

Wist niet dat er ook frambosenkwark bestond :oops: . Waar kan je deze krijgen en van welk merk is deze?!?

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 30-07-2012 13:00

Mag ik een voorstel doen , doe het in 2 lagen ;
bokkepootjescreme en de 2e laag frambozenkwark met verse frambozen erin . Heb je ze alle 3 maar toch in 2 laagjes :wink:
mamavan4

Gast

Bericht door Gast » 30-07-2012 13:10

brenda schreef:Mag ik een voorstel doen , doe het in 2 lagen ;
bokkepootjescreme en de 2e laag frambozenkwark met verse frambozen erin . Heb je ze alle 3 maar toch in 2 laagjes :wink:
Was ook mijn idee Brenda. Alleen waar je kan je frambozenkwark kopen. Ja gewoon in een supermarkt maar ik wist niet dat frambozenkwark bestond :oops: .

Heb ook andere goede vrienden een paar vullingcombinaties voorgelegd en die zeggen ook allemaal bokkepootjescreme met frambosen :wink: . Die keus is dus makkelijk gemaakt nu uiteindelijk ;-). Maar dan nog kwark of mousse. Dat is het enige twijfelpunt want ik wel niet of je frambozenkwark kunt vinden bij de Dirk van de broek, de hoogvliet of de AH... ... ...mousse lijkt me ook wel lekker... ... ..ach ja, moet maar even kijken, maar de bokkepootjescreme was dus de geen die ik niet kan proeven in combinatie met frambosen omdat ik allergisch ben voor de bokkepootjes :wink:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 30-07-2012 13:39

Linda schreef:Wist niet dat er ook frambosenkwark bestond :oops: . Waar kan je deze krijgen en van welk merk is deze?!?
In de supermarkt vast wel. Anders gewoon kwark nemen en zelf frambozen door doen
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 30-07-2012 13:41

Was erachter hoe je zelf frambozenkwark kan maken, dus dit komt helemaal goed!!!

Bedankt voor jullie reacties meiden!!! Heb ik veel aan gehad samen met de mening van vrienden :wink:

Plaats reactie