kindercupcakes

Vragen over het bakken van taarten en/of het vullen van taartvullingen. Of heb je hierover een tip. Plaats het hier
Plaats reactie
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

kindercupcakes

Bericht door Miranda » 03-01-2013 13:44

Voor Timo's traktatie wilde ik eens wat anders gaan bakken dan gewone cupcakes. Hierbij denk ik aan wortelcupcakes, maar daarin zitten walnoten en die vindt timo niet lekker, denken jullie dat het ook zonder kan? Of heeft iemand een idee wat ik ervoor in de plaats kan doen? (dus geen noten)


Of ik zit te denken aan mashmellowcupcakes, maar zou ik dit gewoon door het beslag kunnen doen tijdens het bakken?
Iemand hier ervaring mee?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 03-01-2013 14:51

Pfff dat is een hele goede.......
Ik kan je er niet bij helpen ik bak alleen altijd de standaard cakejes
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 03-01-2013 15:41

nou ik heb wortels gekocht en marshmallows, maar ik ga wrs voor de marshmallows en daarnaast probeer ik gewoon de wortelcake ook uit.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 03-01-2013 15:48

Ja kan ook je hebt nog even om te testen :wink:
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 04-01-2013 21:36

Nou , ik hoor het wel of het gelukt is . Maar je zal vast wel een idee hiervoor hebben :wink: Daar ben je wel crea genoeg voor :D
mamavan4

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 04-01-2013 22:36

met mm erdoorheen bakken is niet zo'n succes :?
Morgen de andere uitproberen, denk ik, zeker weten doe ik het nog niet, want zit een beetje in tijdnood denk ik.

Morgen eerst met Timo voor het eerst naar zwemles, dan taartenbakken, dan een kinderfeestje, dan taarten vullen, bekleden en decoreren. Zondag aan de slag met de traktatiecupcakes en daarna weer naar een kinderfeestje en daarna weer verder met de cupcakes. Maandagochtend moet Timo trakteren.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie