milkyway vulling?

Vragen over het bakken van taarten en/of het vullen van taartvullingen. Of heb je hierover een tip. Plaats het hier
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 12-01-2013 09:01

Pumba schreef:Klopt, gewoon de slagroom in een pannetje en warm laten worden, niet te hoog zetten en de milky way kan er ook meteen bij. Roeren tot alles is gesmolten.
en hoe doe je dat met werthers? Want die zullen niet zo snel smelten als chocolade.

Deze lijkt me erg lekker en ik moet toevallig volgende week een taart maken voor een jarig gezinslid haha.


Welke vulling combineer je daarbij?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 12-01-2013 14:51

Ik denk dat dat toch ook op de deze manier gaat , alleen moet je blijven roeren tot de snoepjes opgelost zijn en niet van het vuur halen .Dan koelt het af en dat is niet de bedoeling denk ik met die snoepjes.
Wat mij lekker lijk voor vulling erbij is chocolade.
succes.
mamavan4

Pumba
Berichten: 451
Lid geworden op: 27-09-2012 20:39

Bericht door Pumba » 12-01-2013 23:00

Inderdaad op het vuur laten staan en net zo lang roeren tot het gesmolten is. Op een gegeven moment is het één grote klont Werther's, maar dat komt helemaal goed. Ik roer niet de hele tijd hoor, maar wel vaak.

Je kunt het met veel combineren. Voor een bruidstaart had ik het een keer met mascarponevulling (recept op site van de leukste taarten).
Maar met chocolademousse, bastognecreme, bokkepootjescreme, mokkacreme, enz. kan het ook prima.

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 13-01-2013 00:43

Ik heb nu door de BC bokkepootjes gedaan en het is ook meteen mijn favoriet!!
Oh wat is die lekker zeg whahahaha
Iedereen vond het lekker
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 13-01-2013 09:57

Pumba schreef:Inderdaad op het vuur laten staan en net zo lang roeren tot het gesmolten is. Op een gegeven moment is het één grote klont Werther's, maar dat komt helemaal goed. Ik roer niet de hele tijd hoor, maar wel vaak.

Je kunt het met veel combineren. Voor een bruidstaart had ik het een keer met mascarponevulling (recept op site van de leukste taarten).
Maar met chocolademousse, bastognecreme, bokkepootjescreme, mokkacreme, enz. kan het ook prima.
maar die werthers laten smelten door op het vuur te laten staan, doe je gelijk al samen met de slagroom?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 13-01-2013 14:56

Dit zou ik idd gelijk met de slagroom doen.
mamavan4

Plaats reactie