Recept toef botercreme met bakketbakkersroom van Ingrid

Deel hier de recepten voor het bakken van taarten, cupcakes, koekjes e.d. en de lekkerste vullingen
Plaats reactie
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Recept toef botercreme met bakketbakkersroom van Ingrid

Bericht door Miranda » 30-03-2011 21:05

Dit recept staat op de website van Ingrid (Beertje) en ik heb haar toestemming op het hier op het forum te zetten:

Maak 1:1 botercreme.

Dus botercreme van gelijke hoeveelheden boter en poedersuiker.

Goed mixen tot een luchtige creme.

Maak vervolgens banketbakkersroom van melk met poeder voor banketbakkersroom maar maak hem wel goed dik, dus niet exact de verhoudingen aanhouden die op de verpakking staan.

Meng nu ongeveer 1 deel banketbakkersroom met 2 delen botercreme.


De verhoudingen kun je zelf bepalen. Maar als je te veel banketbakkersroom gebruikt dan krijg je meer een toef banketbakkersroom op je cupcakejes.

Ik maak dit zelf altijd een beetje op gevoel, ik heb niet echt exacte hoeveelheden. Alleen de verhoudingen voor de botercreme zijn wel altijd 1:1 Maar banketbakkersroom voeg je gewoon naar smaak toe.


Heel erg bedankt Ingrid!!!
Ik ga het zeker eens maken
Yammie
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 30-03-2011 21:07

Oh, ik las net ook een berichtje op de vraag of we het mochten neerzetten hier op het forum, waar ze met JA op antwoordde. Jij hebt hem al op het forum gezet, kunnen we hem allemaal een keer (of meerdere keren :lol: ) uitproberen :lol: Bedankt Ingrid!!!

crunchie
Berichten: 290
Lid geworden op: 19-08-2010 22:31

Bericht door crunchie » 02-04-2011 09:04

hihihi ja ik wist wel stiekem dat beertje het helemaal goed zou vinden de schat :D

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 02-04-2011 09:16

crunchie schreef:hihihi ja ik wist wel stiekem dat beertje het helemaal goed zou vinden de schat :D
My to ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie