recepten brownies

Deel hier de recepten voor het bakken van taarten, cupcakes, koekjes e.d. en de lekkerste vullingen
Plaats reactie
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

recepten brownies

Bericht door Miranda » 01-06-2012 16:01

Wie heeft er nog een lekker brownie recept en wil dat met ons delen?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 01-06-2012 18:45

hihi nee daar kan ik je niet aan helpen daar gebruik ik gewone pakken voor kant en klaar bijna hahaha
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 01-06-2012 18:52

sylvia schreef:hihi nee daar kan ik je niet aan helpen daar gebruik ik gewone pakken voor kant en klaar bijna hahaha
Dat kan niet he :D
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 01-06-2012 19:15

Miranda schreef:
sylvia schreef:hihi nee daar kan ik je niet aan helpen daar gebruik ik gewone pakken voor kant en klaar bijna hahaha
Dat kan niet he :D
:oops: :oops: :oops:
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 01-06-2012 22:52

hier komt ie dan ;

175 gr pure chocolade
100 gr zachte roomboter
4 eieren
1/2 theelepel zout
300 gr licht bruine bastard suiker
150 gr zelfrijzend bakmeel
100 gr walnoten

vierkant of rechthoekige bakblik
bakpapier
mixer


verwarm de oven op 175 graden, bekleed de bakblik met bakpapier. Breek de 100gr choclade en smelt deze met de roomboter au bain marie.laat het mengels wat afkoelen , hak de rest van de choclade en de walnoten in stukjes.klopt de eieren met wat zout licht en schuimig.Voeg daarna beetje voor beetje de suiker toe. Spatel nu met een houtenlepel om en om het chocolademengsel, het zelfrijzende bakmeel en de stukjes chocolade en de walnoten erdoor tot er een egaal beslag ontstaat. Schep het beslag nu over in de bakvorm en strijk de bovenkant glad. Zet het in de midden van de oven ,op een rooster en bak het ongeveer in 40 minuten gaar tot dat de bovenkant lekker knapperig is, de binnenkant mag zacht blijven. check de binnenkant met een sateprikker of deze gaar is, zit er nog deeg aan dan nog wat langer in de oven. Laat het wat afkoelen in het bakblik tot lauwwarm, snij de brownie in stukken en laat het verder afkoelen op een rooster.

Als dit geen smullen word,......
gr
mamavan4

Plaats reactie