Creaties plaatsen & Reageren op andere leden.

Heb je tips, ideeën of suggesties met betrekking tot dit forum, laat het ons weten.
Heb je vragen over het forum begrijp je niet hoe iets werkt, stel dan hier je vraag!

Ook BELANGRIJKE mededelingen worden hier door de beheerder of moderator geplaats.
Dus graag even lezen!
Plaats reactie
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Creaties plaatsen & Reageren op andere leden.

Bericht door Miranda » 10-03-2012 19:38

We vinden het alle leuk om de gemaakte taartencreaties te tonen, maar nog leuker is wanneer we er reacties op krijgen.
Plaats daarom ook eens reacties op andere taartencreaties :D

Daar wordt iedereen toch vrolijk van ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 25-03-2012 23:04

Helemaal mee eens!!
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 25-03-2012 23:19

Ik wil daar even aan toevoegen dat als je een "herinnering" bij een berichtje krijgt dat je het niet als aanval moet zien!
Wij proberen met man en macht er alles aan te doen om het forum actiever en dus nog gezelliger te maken.
Maar dat kunnen we niet alleen, daar hebben we jullie ook voor nodig.

Het is voor iedereen een kleine moeite om even iets onder een taart/creatie te zetten.
Je hoeft hiervoor echt niet 24 uur per dag, 7 dagen van de week op het forum te zitten maar als je langs komt om zelf iets te posten of om te kijken is het een kleine moeite toch??

Ik zelf kom geregeld langs maar heb ook niet altijd tijd of zin om er meteen iets onder te zetten maar als ik dan later terug kom als ik weer meer tijd heb zoek ik even de topics op die ik "gemist" heb.

En ja tuurlijk kan je er soms eens een of meer vergeten dat is heus niet erg die komen vanzelf weer naar voren :wink:
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 26-03-2012 08:54

Heb jezelf een idee om dit forum nod gezelliger kan worden? Deel het gerust met ons ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie