Wat zouden jullie doen?

Wil je een workshop volgen?ga je een workshop organiseren? Of heb je een taartopdracht die je niet kan maken, plaats hier daarvoor je vraag en aanbod.

Voor het plaatsen van een workshop of taartdracht dient er een plaats en datum bij vermeld te worden.
Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Wat zouden jullie doen?

Bericht door Petr@ » 16-11-2011 17:39

Voor a.s. zaterdag heb ik een opdracht voor een taart van mensen die ik niet ken. Ik ben al volop met de voorbereidingen bezig, want er zit redelijk wat boetseerwerk aan vast.
Nou heb ik haar dinsdagmorgen (vroeg) al gemaild of het een probleem voor ze is om zondagmorgen de taart te komen halen (zaterdag hebben wij nogal een druk programma. Als ze zondag niet kan moet ik die dag nogal wat schuiven, dus weet ik alles liever op tijd). Tot op heden heb ik helemaal nog niks gehoord. Ik krijg volop mail binnen elke dag, dus aan mijn computer ligt het niet en haar mailadres is hotmail, dus overal te bekijken. Net heb ik opnieuw een mail gestuurd, maar ik vind het een rare zaak en heb er eigenlijk niet veel zin meer in.
Eigenlijk denk ik er aan om als ik morgenavond nog niks heb gehoord van mijn kant de taart te annuleren. Wat zouden jullie doen?

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 16-11-2011 18:11

tip 1: de volgende keer bij vreemde een aanbetaling laten doen.

Verder zou ik nog een mail na sturen indien je morgen niks hoort, dat je dan de opdracht noodzakelijk moet annuleren.

tip 2: volgende keer ook adres en telefoonnummer vragen.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 16-11-2011 18:12

ps. Ik heb je topic verplaatst naar taartenopdrachten.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 16-11-2011 20:25

Miranda schreef:ps. Ik heb je topic verplaatst naar taartenopdrachten.
Dank je, was vergeten dat dit onderdeel er was :wink:.
Ik heb een telefoonnummer, maar ben tot nu toe niet in de gelegenheid geweest te bellen. Morgen ga ik dat even proberen.

Een aanbetaling (ze heeft er nota bene wel om gevraagd) wil ik liever niet doen, omdat ik om te beginnen geen bedrijf ben. Bovendien hoef je als klant geen aanbetaling accepteren (ik koop zelf ook niet bij bedrijven waar ik een aanbetaling moet doen) en ik zou het jammer vinden dat ik daardoor leuke opdrachtjes misloop.

Ik heb vaker gebakken voor vreemden, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Heel raar.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 16-11-2011 20:54

Petr@ schreef:
Miranda schreef:ps. Ik heb je topic verplaatst naar taartenopdrachten.
Dank je, was vergeten dat dit onderdeel er was :wink:.
Ik heb een telefoonnummer, maar ben tot nu toe niet in de gelegenheid geweest te bellen. Morgen ga ik dat even proberen.

Een aanbetaling (ze heeft er nota bene wel om gevraagd) wil ik liever niet doen, omdat ik om te beginnen geen bedrijf ben. Bovendien hoef je als klant geen aanbetaling accepteren (ik koop zelf ook niet bij bedrijven waar ik een aanbetaling moet doen) en ik zou het jammer vinden dat ik daardoor leuke opdrachtjes misloop.

Ik heb vaker gebakken voor vreemden, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Heel raar.
Ik vraag altijd een aanbetaling. Klein bedrag maar. Want het is mij overkomen dat ik met een taart bleef zitten omdat het niet werdt opgehaald.
Mijn klanten vinden het nooit erg om een aanbetaling te doen. Nooit klachten over gehad.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 17-11-2011 07:41

Nou ik hoop dat als je belt dat je dan meteen een antwoord hebt Petra, het is altijd jammer als je mis loopt.
Maar een aanbetaling laten doen kan best hoor, het s wat miranda zegt als iemand niet komt op dagen zit jij met een taart waar je kosten en veel werk aan hebt gemaakt.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 17-11-2011 08:11

Ja ook al heb je geen bedrijf. Dan leg je het uit om de eerste kosten de dekken.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 17-11-2011 08:58

Tot nu toe heb ik nooit problemen gehad, ook niet met mensen die ik niet (viavia) ken. Ik haar zo even bellen.

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 17-11-2011 09:25

Heb haar net gebeld en ze zou in Duitsland zitten.. blijkbaar kun je daar je mail niet ontvangen (heeft niet iedereen tegenwoordig een telefoon waar je mee kunt internetten?) Ze vroeg of ze me zo even terug kon bellen... Ik heb het idee dat ze dat dus niet meer gaat doen. Ik geef haar tot vanmiddag en als ik dan niets gehoord heb, is het wat mij betreft over. Als het om een klein taartje zou gaan zou ik hem gewoon maken, hebben we zelf iets lekkers dit weekend, maar het is er eentje voor 30 personen...

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 17-11-2011 09:59

Stuurt ze me net een sms waarin ze antwoord geeft op mijn mails! Ik weet het echt niet meer hoor. Ga denk ik maar gewoon verder met het maken van die taart dan...

Plaats reactie