Wat zouden jullie doen?

Wil je een workshop volgen?ga je een workshop organiseren? Of heb je een taartopdracht die je niet kan maken, plaats hier daarvoor je vraag en aanbod.

Voor het plaatsen van een workshop of taartdracht dient er een plaats en datum bij vermeld te worden.
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 17-11-2011 12:42

Petr@ schreef:Stuurt ze me net een sms waarin ze antwoord geeft op mijn mails! Ik weet het echt niet meer hoor. Ga denk ik maar gewoon verder met het maken van die taart dan...
Komt ze dan wel of niet de taart ophalen?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 17-11-2011 13:15

Linda schreef:
Petr@ schreef:Heb haar net gebeld en ze zou in Duitsland zitten.. blijkbaar kun je daar je mail niet ontvangen (heeft niet iedereen tegenwoordig een telefoon waar je mee kunt internetten?) Ze vroeg of ze me zo even terug kon bellen... Ik heb het idee dat ze dat dus niet meer gaat doen. Ik geef haar tot vanmiddag en als ik dan niets gehoord heb, is het wat mij betreft over. Als het om een klein taartje zou gaan zou ik hem gewoon maken, hebben we zelf iets lekkers dit weekend, maar het is er eentje voor 30 personen...
Raar persoon. Even terug komend op je stelling: Heeft niet iedereen een telefoon waar je mee kunt internetten? Ik heb dat niet hoor. En als ik op vakantie ben, wil ik eigenlijk helemaal geen gebruik maken van dit alles. Maar... ... ...Als ik ergens een taart besteld heb zou ik wel zorgen dat alles goed afgestemd is, geregeld is voordat je op vakantie gaat en dat je niet op het laatste nog dingen hoeft uit te zoeken.

Maar wel weer raar, dat ze je wel een mailtje stuurt, terwijl ze op vakantie is

:denk:
Linda, ze is voor haar werk weg. Maar ook in dat geval vind ik dat je je lopende zaken wel even netjes kunt achterlaten of overdragen. Ik heb ook zo'n telefoon niet hoor en idd als wij op vakantie zijn gaat de laptop ook niet mee. Maar als ik zo om me heen kijk hebben toch heel veel mensen zo'n hippe telefoon...

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 17-11-2011 13:18

Miranda schreef:
Petr@ schreef:Stuurt ze me net een sms waarin ze antwoord geeft op mijn mails! Ik weet het echt niet meer hoor. Ga denk ik maar gewoon verder met het maken van die taart dan...
Komt ze dan wel of niet de taart ophalen?
Ja ze heeft gesmst dat ze zondag de taart komt ophalen. Ik ga er nu toch wel van uit dat ze echt komt, maar ben toch benieuwd... En anders... een kennisje van me is zondag jarig, ga ik haar toch verrassen met een Sesamstraattaart :wink:.

Gast

Bericht door Gast » 17-11-2011 13:36

Petr@ schreef:
Linda schreef:
Petr@ schreef:Heb haar net gebeld en ze zou in Duitsland zitten.. blijkbaar kun je daar je mail niet ontvangen (heeft niet iedereen tegenwoordig een telefoon waar je mee kunt internetten?) Ze vroeg of ze me zo even terug kon bellen... Ik heb het idee dat ze dat dus niet meer gaat doen. Ik geef haar tot vanmiddag en als ik dan niets gehoord heb, is het wat mij betreft over. Als het om een klein taartje zou gaan zou ik hem gewoon maken, hebben we zelf iets lekkers dit weekend, maar het is er eentje voor 30 personen...
Raar persoon. Even terug komend op je stelling: Heeft niet iedereen een telefoon waar je mee kunt internetten? Ik heb dat niet hoor. En als ik op vakantie ben, wil ik eigenlijk helemaal geen gebruik maken van dit alles. Maar... ... ...Als ik ergens een taart besteld heb zou ik wel zorgen dat alles goed afgestemd is, geregeld is voordat je op vakantie gaat en dat je niet op het laatste nog dingen hoeft uit te zoeken.

Maar wel weer raar, dat ze je wel een mailtje stuurt, terwijl ze op vakantie is

:denk:
Linda, ze is voor haar werk weg. Maar ook in dat geval vind ik dat je je lopende zaken wel even netjes kunt achterlaten of overdragen. Ik heb ook zo'n telefoon niet hoor en idd als wij op vakantie zijn gaat de laptop ook niet mee. Maar als ik zo om me heen kijk hebben toch heel veel mensen zo'n hippe telefoon...
Als iemand voor het werk weg is, zo je wel denken dat ze ergens gewoon de email kan en moet controleren, toch?!? Vreemd nogmaals. Heel veel mensen hebben inderdaad een telefoonabonnement waar je ook gelijk mee kan internetten. Het was ook geen aanval naar jou toe hoor. Begrijp me niet verkeerd. Ik bedoelde ook dat voor je op vakantie gaat je als klant toch alles geregeld zou moeten hebben qua bestelling... ... ...Nou, ik ben heel erg benieuwd of ze de taart komt halen. En anders inderdaad je kennis verrassen met een hartstikke leuke sesamstraattaart. Maar ik snap heel goed dat je twijfelt of ze de taart komt halen of niet.

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 17-11-2011 14:40

Linda schreef:
Petr@ schreef:
Linda schreef: Raar persoon. Even terug komend op je stelling: Heeft niet iedereen een telefoon waar je mee kunt internetten? Ik heb dat niet hoor. En als ik op vakantie ben, wil ik eigenlijk helemaal geen gebruik maken van dit alles. Maar... ... ...Als ik ergens een taart besteld heb zou ik wel zorgen dat alles goed afgestemd is, geregeld is voordat je op vakantie gaat en dat je niet op het laatste nog dingen hoeft uit te zoeken.

Maar wel weer raar, dat ze je wel een mailtje stuurt, terwijl ze op vakantie is

:denk:
Linda, ze is voor haar werk weg. Maar ook in dat geval vind ik dat je je lopende zaken wel even netjes kunt achterlaten of overdragen. Ik heb ook zo'n telefoon niet hoor en idd als wij op vakantie zijn gaat de laptop ook niet mee. Maar als ik zo om me heen kijk hebben toch heel veel mensen zo'n hippe telefoon...
Als iemand voor het werk weg is, zo je wel denken dat ze ergens gewoon de email kan en moet controleren, toch?!? Vreemd nogmaals. Heel veel mensen hebben inderdaad een telefoonabonnement waar je ook gelijk mee kan internetten. Het was ook geen aanval naar jou toe hoor. Begrijp me niet verkeerd. Ik bedoelde ook dat voor je op vakantie gaat je als klant toch alles geregeld zou moeten hebben qua bestelling... ... ...Nou, ik ben heel erg benieuwd of ze de taart komt halen. En anders inderdaad je kennis verrassen met een hartstikke leuke sesamstraattaart. Maar ik snap heel goed dat je twijfelt of ze de taart komt halen of niet.
Nee hoor Linda, ik had het absoluut niet opgevat als een aanval naar mij. Maar mensen die voor hun werk (veel) reizen naar het buitenland zijn vaak wel voorzien van een telefoon met internet of een klein laptopje. Zij vast ook, want in het korte telefoongesprek heb ik haar alleen aangegeven waar het om ging en dat ik haar al een paar keer gemaild had. Uit de sms die ze stuurde, bleek dat ze intussen de inhoud van de mails had gelezen. Het blijft gewoon raar. Ik ga ondertussen gewoon lekker verder met freubelen, het blijft een leuke hobby, toch?

Jennifer
Berichten: 814
Lid geworden op: 19-11-2010 14:35

Bericht door Jennifer » 17-11-2011 14:48

mijn man heeft wel internet via de mobiel
Die gaat automatisch uit zodra hij over de grens gaat
omdat het daar veel te duur is om dat aan te hebben
of daar iets op te zoeken. Tarief ligt dan los en niet uit de bundel.

En in duitsland is de werkmentaliteit ook anders dan hier en kan je echt niet zomaar even op internet. In sommige bedrijven, hier misschien ook, kan dat je je baan kosten als het onder hun tijd gebeurt
Mijn man werkt in de ict en moet soms echt nakijken van bedrijven of er word gesurft en moet dingen blokkeren aan sites.

Hij word soms gestuurt naar een bedrijf (hier in nederland!) waar mensen echt puur op de buzzer werken. Tot de buzzer word er NIKS privé gedaan. Liever ook niet naar de wc!! En dan klinkt er een buzzer/zoemer en dan mogen ze koffie drinken tot de volgende gaat...
Mensen kijken ook heel raar dat mijn man zoiets heeft ik kan nu niet weg ik haal zo wel koffie...

Hoe kort ook ze antwoord wel en neemt wel de moeite het te lezen als ze tijd heeft. Als ze de taart niet wil had ze vast niks laten horen.
you can never know it all...
so never stop to wonder and discover!!
(Sinds eind januari mama van een klavertje 5)

Gast

Bericht door Gast » 17-11-2011 15:02

Petr@ schreef:
Linda schreef:
Petr@ schreef: Linda, ze is voor haar werk weg. Maar ook in dat geval vind ik dat je je lopende zaken wel even netjes kunt achterlaten of overdragen. Ik heb ook zo'n telefoon niet hoor en idd als wij op vakantie zijn gaat de laptop ook niet mee. Maar als ik zo om me heen kijk hebben toch heel veel mensen zo'n hippe telefoon...
Als iemand voor het werk weg is, zo je wel denken dat ze ergens gewoon de email kan en moet controleren, toch?!? Vreemd nogmaals. Heel veel mensen hebben inderdaad een telefoonabonnement waar je ook gelijk mee kan internetten. Het was ook geen aanval naar jou toe hoor. Begrijp me niet verkeerd. Ik bedoelde ook dat voor je op vakantie gaat je als klant toch alles geregeld zou moeten hebben qua bestelling... ... ...Nou, ik ben heel erg benieuwd of ze de taart komt halen. En anders inderdaad je kennis verrassen met een hartstikke leuke sesamstraattaart. Maar ik snap heel goed dat je twijfelt of ze de taart komt halen of niet.
Nee hoor Linda, ik had het absoluut niet opgevat als een aanval naar mij. Maar mensen die voor hun werk (veel) reizen naar het buitenland zijn vaak wel voorzien van een telefoon met internet of een klein laptopje. Zij vast ook, want in het korte telefoongesprek heb ik haar alleen aangegeven waar het om ging en dat ik haar al een paar keer gemaild had. Uit de sms die ze stuurde, bleek dat ze intussen de inhoud van de mails had gelezen. Het blijft gewoon raar. Ik ga ondertussen gewoon lekker verder met freubelen, het blijft een leuke hobby, toch?
He gelukkig :lol: , kan ik vannacht ook weer rustig gaan slapen. Niet met het idee dat je het verkeerd had opgepakt :wink: . Ga lekker verder met freubelen inderdaad. Ja, het blijft verslavend, kunnen wij verder ook niets aan doen toch :wink: :lol: :wink: . Ik hoop dat ze de taart zondag komt ophalen. Je laat dat ons vast wel weten toch?!? Succes verder met de taart maken :wink:, maar het blijft een raar verhaal (persoon) .Ben ik met je eens hoor!!!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 17-11-2011 18:35

Petr@ schreef:
Miranda schreef:
Petr@ schreef:Stuurt ze me net een sms waarin ze antwoord geeft op mijn mails! Ik weet het echt niet meer hoor. Ga denk ik maar gewoon verder met het maken van die taart dan...
Komt ze dan wel of niet de taart ophalen?
Ja ze heeft gesmst dat ze zondag de taart komt ophalen. Ik ga er nu toch wel van uit dat ze echt komt, maar ben toch benieuwd... En anders... een kennisje van me is zondag jarig, ga ik haar toch verrassen met een Sesamstraattaart :wink:.
Gelukkig maar! Dan heb je niet alles voor niks gedaan.
Ik zal voor je duimen dat het gewoon wordt opgehaald ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie