Help!!

Wil je een workshop volgen?ga je een workshop organiseren? Of heb je een taartopdracht die je niet kan maken, plaats hier daarvoor je vraag en aanbod.

Voor het plaatsen van een workshop of taartdracht dient er een plaats en datum bij vermeld te worden.
Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 06-12-2011 12:22

Ben het helemaal eens met de eerste post van Miranda.

Ik ben ook een hobbybakster die wel eens voor mensen die ik niet ken een taartje maakt, maar ik probeer me toch heel erg te houden aan de hygiëneregels alsof ik een bedrijf ben. En dat betekent onder andere never-ever taarten, botercrème etc. in mijn eigen koelkast (al was het alleen maar omdat ze hier dol zijn op salami)! Helaas heb ik niet meer ruimte, anders zou ik ook nog een andere oven hebben voor mijn taarten.

Ik denk dat je dat zoveel mogelijk gescheiden moet houden om eventuele besmetting dmv van ander voedsel uit te sluiten, al helemaal als je op grotere schaal bakt voor onbekenden.

mamavan3
Berichten: 69
Lid geworden op: 29-11-2011 19:31

Bericht door mamavan3 » 09-12-2011 00:43

dan ga ik toch voor de zekerheid uit kijken naar een klein koelkastje dankje voor de tip

mamavan3
Berichten: 69
Lid geworden op: 29-11-2011 19:31

Bericht door mamavan3 » 09-12-2011 15:53

mamavan3 schreef:dan ga ik toch voor de zekerheid uit kijken naar een klein koelkastje dankje voor de tip
Ik heb er een gekocht hij komt morgen binnen :D een soort camping moddelletje, heb hem nieuw gekocht vond ik wel zo prettig :)

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 09-12-2011 19:12

mamavan3 schreef:
mamavan3 schreef:dan ga ik toch voor de zekerheid uit kijken naar een klein koelkastje dankje voor de tip
Ik heb er een gekocht hij komt morgen binnen :D een soort camping moddelletje, heb hem nieuw gekocht vond ik wel zo prettig :)
Niet te klein he, want dan past er geen taart in, vaak zit je nl ook nog met de moter die achter de groentelade zit.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie