krijgen jullie ook van die vragen???

Wil je een workshop volgen?ga je een workshop organiseren? Of heb je een taartopdracht die je niet kan maken, plaats hier daarvoor je vraag en aanbod.

Voor het plaatsen van een workshop of taartdracht dient er een plaats en datum bij vermeld te worden.
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

krijgen jullie ook van die vragen???

Bericht door Miranda » 26-08-2010 21:58

Krijgen jullie ook van die vragen of je een taart evt kan verzenden ???

Ik begrijp dat niet, mensen kunnen zelf toch ook wel nadenken dat zoiets nooit heel aan kan komen nah
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 26-08-2010 22:03

Je vraag staat er heel raar, maar je bedoelt denk ik 'of je gevraagd wordt of je een gemaakte taart wilt opsturen'. En 'ja' die (domme) vraag heb ik ook eens gehad van iemand uit de omgeving van Amsterdam (ik woon in het zuiden van Nederland) of ik een taart voor 'me zoontje' zou willen opsturen. Eeeeh nee sorrie dat gaat 'm niet worden LOL!!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 26-08-2010 22:26

Sorry, ik heb het aangepast. Tussen de bedrijven door typen werkt niet is gebleken. (moet zeggen dat typen me de laatste tijd helemaal niet goed lukt, komt doordat ik het dan te druk heb met vanalles...neem het me niet kwalijk)

Het mooie is dat we dan voortaan hier een oproepje kunnen plaatsen ;)

Wel heb ik enige tijd geleden gedecoreerde romperkoekjes verzonden naar Eindhoven voor een oud klasgenootje, zij organiseerde voor een vriendin een babyshower. Ik had er een paar extra gemaakt voor als er een paar zouden sneuvelen, maar wonder boven wonder waren ze allemaal heel aangekomen.

Nu moet ik volgende week een taart voor haar verjaardag maken, eerst zou ze die bij mij komen ophalen (woon zo'n 150 km verder) maar aangezien ik die dag toch in Eindhoven moet zijn, heeft ze geluk en word het gebracht :lol:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Chelly
Berichten: 887
Lid geworden op: 19-08-2010 11:43

Bericht door Chelly » 26-08-2010 22:31

Nou ik en mijn vriendin kregen vandaag de vraag of wij die taarten gewoon elke dag maken en dan net als de bakker w8ten tot iemand die komt kopen :denk:
Nou en ik ben toch blond :?

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 26-08-2010 22:50

Chelly schreef:Nou ik en mijn vriendin kregen vandaag de vraag of wij die taarten gewoon elke dag maken en dan net als de bakker w8ten tot iemand die komt kopen :denk:
Nou en ik ben toch blond :?
Haha.

Ja ik kreeg ook eens een mail welke winkeltijden ik open was en of ik ook koopavond had? :?

Koopavond???? Ik heb soms wel koopnachten hhahhaa.

Mensen kunnen zo onbezonnen zijn.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 27-08-2010 08:07

mensen verwachten niet dat je thuis bakt hoor.
Hoevaak wij al voorbij zijn gereden als mensen een taart kwamen halen.
Want ja ze zochten de bakker.

Enne je kan een taart wel versturen hoor. Als je het met een koerier doet gaat het prima.
(via een bedrijf waar wij voor werken, komt er altijd een koerier)

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 27-08-2010 08:57

Royal Pie schreef:mensen verwachten niet dat je thuis bakt hoor.
Hoevaak wij al voorbij zijn gereden als mensen een taart kwamen halen.
Want ja ze zochten de bakker.

Enne je kan een taart wel versturen hoor. Als je het met een koerier doet gaat het prima.
(via een bedrijf waar wij voor werken, komt er altijd een koerier)
Dat heb ik nooit gehad of gehoord dat mensen ons huis voorbij reden omdat ze een bakkerij verwachten, maar misschien is dat omdat wij een reclame bord hebben staan ;)
Dat is weer wel leuk... voorbijgangers blijven stil staan om even te kijken.

Ja een koerier kan, maar daar zitten ook kosten aan :) en dat is niet wat mensen willen en bedoelen, ze denken echt dat je het via de post kan versturen. Hebben jullie weleens gezien hoe pakketen in een sorteercentrum liggen en hoe daarmee omgegeaan wordt?
Dat wil je echt niet weten.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

manil
Berichten: 218
Lid geworden op: 03-11-2010 13:58

Bericht door manil » 12-11-2010 11:27

mag ik tussendoor ff vragen welk bedrijf of koeriersdienst dan wordt gebruikt voor zoiets als een tarat vezenden.
Kennis van mij werkt bij tnt en die raad het echtr af die zegt ze doen echt niet voorzichtig hoor.
Er is altijd een goede reden voor taart

sandynoah
Berichten: 104
Lid geworden op: 12-10-2010 16:22

Bericht door sandynoah » 19-11-2010 17:06

nou mijn man werkt ook bij een transport bedrijf en ik zie met eigen ogen hoe ze met de ladingen om gaan dus ik raad het je echt af om per transport en taart te versturen tenzij je het per koerier doet maar dan word het echt een dure taart!!

mamavan3
Berichten: 69
Lid geworden op: 29-11-2011 19:31

Bericht door mamavan3 » 29-11-2011 21:51

ik laat mijn taarten per koerier bezorgen en dit kost 10 euro per taart excl, de verpakkings kosten.

Plaats reactie