Goedkopere alternatieven die minstens zo handig zijn!

heb je taartenbenodigdheden die je niet meer gebruikt, biedt deze hier aan.
Ook wanneer je zoekende bent naar 2de handse taartenbenodigdheden.

Plaats in het onderwerp AANGEBODEN of GEVRAAGD
Gast

Goedkopere alternatieven die minstens zo handig zijn!

Bericht door Gast » 04-04-2011 18:57

Hoi,

Onlangs was ik bij Paardekoper voor wat taartdozen en taartkartons en toen liep ik tegen de volgende artikelen op die voor mij nu al onmisbaar zijn.
Het gaat om houten stokjes die ik nu dus gebruik in stapeltaarten. Eventjes op maat knippen en klaar ben je. Mooie prijs; 250 stuks voor € 4,95 ex BTW. Dit zijn ze: http://www.paardekooper.nl/e-shop/eten/ ... ker_1255mm

Vervolgens kwam ik daar ook nog puntzakken tegen; ideaal dus om je dijkje te leggen rondom je taart. Ik heb gekozen voor de blanko versie. Die zie ik hier niet zo gauw op de site, maar in de winkel lagen ze dus wel. Bleken goedkoper dan de gekleurde geblokte.
Prijs weet ik zo gauw even niet (zou ik moet moeten zoeken, ik dacht€ 23,95 ex BTW) maar dus goedkoper dan degene zoals bijgaand als voorbeeld op de site van Paardekoper, zie http://www.paardekooper.nl/e-shop/eten/ ... puntzakken
Ik heb ze nu al meerdere keren gebruikt en het werkte perfect!

Ik ben met beide producten dus erg blij en wilde dat graag met jullie delen. Misschien wisten jullie het al, maar beter een te keer te veel of een keer te weinig!
En hebben jullie nog meer van dit soort (kostenbeparende) tips, dan hou ik me van harte aanbevolen!

Bedankt voor het lezen.

gr. Bianca

ps hoop dat ik dit in de goede rubriek heb geplaatst, anders zie ik wel een verhuis bericht voorbij komen ;)

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 04-04-2011 19:31

Het is inderdaad verhuist naar taartenbenodigdheden.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Re: Goedkopere alternatieven die minstens zo handig zijn!

Bericht door Petr@ » 05-04-2011 10:38

La Diva schreef:Hoi,

Onlangs was ik bij Paardekoper voor wat taartdozen en taartkartons en toen liep ik tegen de volgende artikelen op die voor mij nu al onmisbaar zijn.
Het gaat om houten stokjes die ik nu dus gebruik in stapeltaarten. Eventjes op maat knippen en klaar ben je. Mooie prijs; 250 stuks voor € 4,95 ex BTW. Dit zijn ze: http://www.paardekooper.nl/e-shop/eten/ ... ker_1255mm
Ja die zijn super! Ik heb ze laatst ook meegenomen. Nog een tipje: schaf een goedkope tuinschaar aan (bv bij Hema) die je alleen gebruikt voor je dowels.

Gast

Bericht door Gast » 05-04-2011 11:06

Weer zo`n goede tip, super!!!

Fantasietaarten
Berichten: 25
Lid geworden op: 26-04-2011 10:01

Bericht door Fantasietaarten » 26-04-2011 11:09

Geweldige tip
Wij zijn de kers op de taart.

Gast

Bericht door Gast » 01-05-2011 19:41

Weten jullie of je bij Paardekoper als particulier artikelen kan kopen?!? Paardekoper is toch een groothandel die vlak naast de Makro in Amsterdam zit?!? Ik hoor graag van iemand die antwoord weet op deze vraag :wink:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 01-05-2011 21:12

Van horen en zeggen moet je een BTW nr hebben, en een klantenpas hebben, maar ze vragen er over het algemeen niet naar.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 02-05-2011 09:16

Je kunt er idd als particulier gewoon kopen. Ik koop er al een paar jaar mijn taartdozen.
Ze vragen bij het afrekenen wel of je een bon op naam wil hebben, maar als je nee zegt krijg je keurig netjes een gewone kassabon (in Breda althans).

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 21-06-2011 20:00

Linda schreef:Weten jullie of je bij Paardekoper als particulier artikelen kan kopen?!? Paardekoper is toch een groothandel die vlak naast de Makro in Amsterdam zit?!? Ik hoor graag van iemand die antwoord weet op deze vraag :wink:
Ben je er al eens naar toe geweest Linda? Ik moet namelijk wel zeer binnenkort :) Ben bijna weer door mijn taartendozen heen :shock:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 21-06-2011 21:48

Miranda schreef:
Linda schreef:Weten jullie of je bij Paardekoper als particulier artikelen kan kopen?!? Paardekoper is toch een groothandel die vlak naast de Makro in Amsterdam zit?!? Ik hoor graag van iemand die antwoord weet op deze vraag :wink:
Ben je er al eens naar toe geweest Linda? Ik moet namelijk wel zeer binnenkort :) Ben bijna weer door mijn taartendozen heen :shock:
Ben er nog niet geweest, maar wil wel binnenkort :wink:

Plaats reactie