hallo allemaal!

Graag EERST voorstellen aan de medeforumleden, daarna lekker meekletsen over de taarten
Sabje102
Berichten: 8
Lid geworden op: 06-11-2012 07:48

Bericht door Sabje102 » 11-11-2012 12:57

Hoi petra, leuk om jeook hier tegen te komen, mede tweelingmama :goedzo:
Eenmaal de ogen geopend lijkt de taart wel een droom!

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 11-11-2012 16:02

Hoi Hoi Petra ,

Gezellig dat je bij ons komt , tis idd een erg verslaafde hobby .
En als je eenmaal hier aan het lezen ben , ben je een aantal uurtjes verder . Dat is ook erg verslavend hihihihi.
Ben ook erg nieuwsgierig naar jou creaties , dus ga gauw neuzen of er al opstaan.
Veel plezier hier .

groetjes
mamavan4

Me And My Cakes
Berichten: 65
Lid geworden op: 20-07-2011 22:15

Bericht door Me And My Cakes » 18-11-2012 22:50

hoi hoi,
wat leuk nog een 2ling mama hier tegen te komen.
het is helaas inmiddels nogsteeds een hele poos stil van deze kant. ik loop al sinds begin maart met mijn evenwichtsorgaan dat uit balans is. het gaat nu eindelijk beter, maar ik ben nog wel erg snel moe en als de kids weer 2 of 3 nachten hebben liggen spoken, ben ik weer duizelig. verder merk ik dat mijn lichaam door de 9 maanden minimale activiteiten erg zwak geworden is. ik ben hierdoor 3 wk geleden door mijn rug gegaan en zit dus weeeeer vast aan mijn bank/bed. helaas heb ik hierdoor al bijna 6 maanden niks gebakken. de taartjes die ik tussen maart en juni gedaan heb, waren voor vrienden die bijv een kindje kregen. verder niks.

ik heb 4 december alvast een afspraak bij de fysio, die gekoppeld is aan de sportschool waar ik in geschreven sta, om oefingen te krijgen om mijn rug te versterken. ik heb tijdens mijn zwangerschap 35 kg aangekomen. de kids zijn nu 4,5 jaar en mijn rug kan het overgwicht niet meer aan. dus werk aan de winkel :wink:

maar goed. hierbij het einde van mijn klaagzang. ik moet nu nog ff wat opruimen beneden en brood smeren. daarna kom ik ff kijken naar het moois dat hier gepost is. :)
Groetjes,
Petra

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 19-11-2012 10:32

balen dat je last heb van zoveel kwaaltjes. Hopelijk gaat het snel beter met je.

igg welkom terug!
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 19-11-2012 10:41

Welkom terug!!!

Hopelijk kunnen ze je helpen!
Succes!
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

Gast

Bericht door Gast » 19-11-2012 12:27

Petra, wat vervelend om te lezen dat je zoveel klachten hebt meis!!! Heel veel sterkte en beterschap. Gelukkig kan je genieten van je kindjes en kijk je vooruit!!! Ben blij dat het beter gaat met je evenwichtsorgaan!!! Lijkt me heel vervelend als je daar problemen van ondervind.

Kijk lekker rond weer van al het moois wat er gemaakt is en op dit forum staat!!!

Groetjes Linda

Me And My Cakes
Berichten: 65
Lid geworden op: 20-07-2011 22:15

Bericht door Me And My Cakes » 19-11-2012 21:52

bedankt dames!

ik kan idd gelukkig nog heerlijk genieten van mijn moppies en mijn man. vandaag zijn we 15 jaar samen. :)

1 december is mijn moeder weer voor 2 maanden in NL en kan ze helpen als het nodig is. ik heb vollop zin in de feestdagen. de kids zijn helemaal into knutselen dus ff kijken of we wat leuke kerst decoraties kunnen toveren. haha
Groetjes,
Petra

Plaats reactie