Hoi, ik ben Sabine

Graag EERST voorstellen aan de medeforumleden, daarna lekker meekletsen over de taarten
Plaats reactie
Sabje102
Berichten: 8
Lid geworden op: 06-11-2012 07:48

Hoi, ik ben Sabine

Bericht door Sabje102 » 11-11-2012 12:52

Van de week ontdekte ik ineens dit forum, nooit van het bestaan geweten...
:oops:

Ik ben Sabine, 34 jaar oud en ik bak inmiddels alweer bijna 4 jaar. Ik werk 24 uur per week in Gouda en heb 2 kids van 4 jaar die net naar school zijn. wat een tijd heb ik ineens over!
mijn passie is toch wel het maken van taarten en ik probeer mezelf steeds meer uit te dagen in het maken van taarten. Ik wil vooral mee nieuwe materialen en recepten uitproberen en qua vorm vind ik 3d erg uitdagend :D

Van de week heb ik voor het eerst modelleer chocolade gemaakt, geweldig spul zeg!

Ik ben heel benieuwd naar alle taartcreaties van anderen!


Afbeelding
Eenmaal de ogen geopend lijkt de taart wel een droom!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 11-11-2012 12:56

Hoi,

Welkom op dit gezellige, leuke en leerzame forum!!
Allereerst willen wij je vragen even de regels en tips mbt het forum door te lezen.
Stel gerust al je vragen in de daarvoor bestemde topics, post je creaties en doe tips op.

Doe je ook gezellig mee aan de wedstrijd?
Iedere maand is er een ander thema en na afloop kan je dmv een poll stemmen op de taart die jij het mooiste vindt.
De prijzen hiervoor worden aangeboden door taartoutlet.nl
Veel forumplezier en ik hoop je hier vaak tegen te komen!
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Sabje102
Berichten: 8
Lid geworden op: 06-11-2012 07:48

Bericht door Sabje102 » 11-11-2012 13:05

Ik ben inderdaad al druk aan het lezen. Ik ga zo even kijken of ik ook wat foto's geplaatst krijg. Ben daar nooit zo handig in nah

Wat een leuk idee,de taartwedstrijd met prijzen. Ik heb toevallig wel een leuke taart voor het thema van deze maand :D
Eenmaal de ogen geopend lijkt de taart wel een droom!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 11-11-2012 13:10

Sabje102 schreef:Ik ben inderdaad al druk aan het lezen. Ik ga zo even kijken of ik ook wat foto's geplaatst krijg. Ben daar nooit zo handig in nah

Wat een leuk idee,de taartwedstrijd met prijzen. Ik heb toevallig wel een leuke taart voor het thema van deze maand :D
lees voor het plaatsen dan toch nog even de tips en regels, dan kom je er wel uit ;) Is echt niet moeilijk.

Leuk, doe gezellig mee aan de wedstrijd! Lees ook hiervoor eerst de regels goed door ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2012 15:13

Welkom op dit gezellige forum Sabine!!!

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 11-11-2012 15:55

welkom sabje102 ,

Wat gezellig dat je bij ons ben , je taart die hier bij het voorstellen staat .Vind ik al hartstikke leuk , en op je macarons ben ik al jaloers ,bij mij mislukken die altijd. :?
Zie graag je taarten hier op het forum , ben erg nieuwsgierig .
iig veel lees plezier en zie je gauw.

groetjes
mamavan4

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 12-11-2012 01:06

Welkom Sabine,

Jij bent heel nieuwsgierig naar onze crea`s maar ik kan je zeggen na het zien van je taart in je beginpost ben ik wel heeeeeeel nieuwsgierig naar jouw taarten.
Wat een onwijs leuke en lieve taart zeg!

Ik hoop je hier vaak tegen te komen.
Vragen mag je hier altijd stellen enne wie weet heb jij ook wel tips en trucs voor ons :D
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

Me And My Cakes
Berichten: 65
Lid geworden op: 20-07-2011 22:15

Bericht door Me And My Cakes » 18-11-2012 22:56

hoi hoi,
wat leuk dat je kids net naar school zijn. hier zitten ze sinds mei op school. haha, opeens is het weer even rustig in huis. hahaha. ze zijn nog wel moe 's middags, maar lekker vroeg naar bed doet wonderen. ;) ga straks kijken of je al foto;s geplaatst hebt.
Groetjes,
Petra

TammiesTaart
Berichten: 6
Lid geworden op: 16-06-2012 11:23

Bericht door TammiesTaart » 01-01-2013 08:44

Welkom op het forum!!
Taarten, cupcakes/cakepops, kinderfeestjes en workshops

Plaats reactie