Even voorstellen

Graag EERST voorstellen aan de medeforumleden, daarna lekker meekletsen over de taarten
Plaats reactie
taartwonder
Berichten: 29
Lid geworden op: 18-11-2012 18:01

Even voorstellen

Bericht door taartwonder » 20-11-2012 15:49

Hi allemaal!

Dit onderdeel vind ik het minst leuke, maar wel zo netjes als jullie weten wie ik ben. Toch?! Ik ben Bianca, 35 jaar, getrouwd en net als jullie ben ik veel met taarten bezig. Diverse cursussen en workshops gedaan.

En ik kom hier natuurlijk ook voor de gezelligheid! ;)

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 20-11-2012 15:58

Hoi Bianca,

Misschien het minste leuke voor jouw, maar niet voor ons wij zijn namelijk altijd erg nieuwsgierig haha.

Welkom op het gezellige taartenforum van Taart met Style.

Wij vinden het erg leuk dat je lid bent geworden.
Voor je begint met posten willen wij je vragen om eerst even goed de regels en tips mbt het forum door te lezen!

Op dit forum kun je terecht voor allerlei taartenvragen, tips en het laten zien van jouw creaties e.d.

Tevens is het altijd leuk om te lezen wat een ander van jouw taart vindt,
maar ook een ander die een taart maakt en post vindt dat net zo leuk!
Schroom daarom niet om er een reactie op te geven!

Kijk gerust rond op het forum en heb je nog vragen stel ze dan gerust!

En.... stem vooral mee in de poll voor de themataartenwedstrijd,
elke maand is er een nieuwe wedstrijd waar je aan mee kan doen en leuk prijzen kan winnen die aangeboden worden voor Taartoutlet.nl


We hopen veel van je te lezen/zien.
Ik en erg benieuwd naar je creaties.

Tot slot willen wij je veel forumplezier wensen en we hopen je graag geregeld terug te zien op het forum.
Gezelligheid kan je zeker hier bij ons vinden!!


Groeten van het Taart met Style Forumteam
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 20-11-2012 16:01

welkom hier op dit gezellige taartenforum, waar je alles op kwijt kan betreft de taarten, ook zijn er elke maand weer leuke prijzen te winnen en als je snel bent, kan je zelfs deze maand hier nog aan mee doen.

Waarom vindt je dit het minste leuke?
Ik vind het juist wel leuk wanneer nieuwe leden zich voorstellen, je weet idd dan een beetje wie erbij zijn gekomen ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

taartwonder
Berichten: 29
Lid geworden op: 18-11-2012 18:01

Bericht door taartwonder » 20-11-2012 19:05

Miranda schreef:welkom hier op dit gezellige taartenforum, waar je alles op kwijt kan betreft de taarten, ook zijn er elke maand weer leuke prijzen te winnen en als je snel bent, kan je zelfs deze maand hier nog aan mee doen.

Waarom vindt je dit het minste leuke?
Ik vind het juist wel leuk wanneer nieuwe leden zich voorstellen, je weet idd dan een beetje wie erbij zijn gekomen ;)
Ik vind het wel leuk om van andere te weten, maar ik weet nooit zo goed wat ik over mezelf moet vertellen of zeggen...! ;)

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 20-11-2012 20:46

taartwonder schreef:
Miranda schreef:welkom hier op dit gezellige taartenforum, waar je alles op kwijt kan betreft de taarten, ook zijn er elke maand weer leuke prijzen te winnen en als je snel bent, kan je zelfs deze maand hier nog aan mee doen.

Waarom vindt je dit het minste leuke?
Ik vind het juist wel leuk wanneer nieuwe leden zich voorstellen, je weet idd dan een beetje wie erbij zijn gekomen ;)
Ik vind het wel leuk om van andere te weten, maar ik weet nooit zo goed wat ik over mezelf moet vertellen of zeggen...! ;)
ach komt goed en anders vragen we het wel hoor ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie