Eventjes voorstellen :)

Graag EERST voorstellen aan de medeforumleden, daarna lekker meekletsen over de taarten
Plaats reactie
Taartverslaafd
Berichten: 5
Lid geworden op: 27-02-2013 14:09

Eventjes voorstellen :)

Bericht door Taartverslaafd » 27-02-2013 20:17

Hallo iedereen,

Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Anne en ik ben 21 jaar en woon in Limburg. In mijn vrije tijd ben ik altijd druk druk druk bezig met o.a. mijn paard, bakken en koken en dan vooral Indonesisch. Sinds kort heb ik een taartvirus en bak iedere week van alles. Dat is dan ook de reden waarom ik me heb aangemeld op dit leuk forum. Ik moet nog heeeeel veel leren en wil dat natuurlijk ook door dit gezellig forum doen. :D

Groetjes Anne

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 28-02-2013 08:45

Hoi,

Welkom op dit gezellige, leuke en leerzame forum!!
Allereerst willen wij je vragen even de regels en tips mbt het forum door te lezen.
Stel gerust al je vragen in de daarvoor bestemde topics, post je creaties en doe tips op.

Doe je ook gezellig mee aan de wedstrijd?
Iedere maand is er een ander thema en na afloop kan je dmv een poll stemmen op de taart die jij het mooiste vindt.
De prijzen hiervoor worden aangeboden door www.taartoutlet.nl(de goedkoopste taartenwinkel van Nederland)

Veel forumplezier en ik hoop je hier vaak tegen te komen!
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 28-02-2013 19:56

Welkom Anne,
Ik wens je hier heel veel plezier toe!
En ik ben heel benieuwd naar de taarten die je toe nu toe hebt gemaakt.
Hier kan je in elke geval genoeg leren en als je iets niet kan vinden gewoon vragen :wink:
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 28-02-2013 22:10

welkom Anne ,

Je zit hier op het juiste adres , het is reuze gezellig hier , wil je wat weten dan vraag je het gewoon .Er is altijd wel iemand die een antwoord weet.
Voor nu veel snuffel/bakplezier hier op het forum en zie gauw iets van je creaties voorbij komen.

Groetjes
mamavan4

Plaats reactie