Alexandra van Cupcakes en more

Graag EERST voorstellen aan de medeforumleden, daarna lekker meekletsen over de taarten
Plaats reactie
cupcakes en more
Berichten: 1
Lid geworden op: 18-04-2013 21:53

Alexandra van Cupcakes en more

Bericht door cupcakes en more » 19-04-2013 18:46

Wie is Cupcakes en More...?

Cupcakes en More... is spannend, is Ambachtelijke patisserie, is Vers maar vooral ERG LEKKER.

Ruim een jaar geleden ben ik, Alexandra van der Waard (36) mijn bedrijf begonnen nadat ik vele jaren administratief werk had gedaan. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat ik van mijn hobby mijn beroep heb gemaakt. Ik stond voor mijn hobby altijd in de keuken om voor vrienden, familie en kennissen lekkere en mooie dingen te maken. Als ik weer eens om 24.00 uur de keuken schoon had dacht ik altijd, IK BEN GEK , ik zou mijn beroep ervan moeten maken, en dat heb ik dus gedaan. Iets meer dan een jaar geleden heb ik mijn vaste baan bij de overheid opgezegd en ben ik via mijn website mijn producten gaan verkopen aan particulieren klanten en horeca.

De keuze om zelfstandig ondernemer te worden was voor de familie geen verrassing en al helemaal niet waarmee. 27 jaar heeft mijn vader als zelfstandig ondernemer een zaak gehad op de Bergselaan te Rotterdam. "Patisserie Simon Vink" was een begrip in Rotterdam en stond onder andere bekend om zijn geleroom tompoussen en Vinkies. Eigelijk is het bij mij dus met de paplepel ingegoten.

Mijn missie met Cupcakes en more is de mensen te laten proeven wat ambachtelijk gemaakte producten zijn. Anders dan de taarten, brownies en chocolade repen uit de grote winkels zijn de smaken bij mij puur, intens en verrassend. Ik hoor dan ook vaak van klanten dat ze nooit hebben geweten dat chocolade of een Lime taart of een truffeltaart niet machtig is en zo lekker kan zijn.

Dat is voor mij een kroon op mijn werk. Ik vind het leuk om de klant een product te geven die hun smaak in verroering brengt en waarover gepraat wordt tijdens verjaardagen of feestjes.


Groeten,

Alexandra van der Waard-Vink
Cupcakes en More
Ambachtelijke Patisserie

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 20-04-2013 20:13

Hoi,

Welkom op dit gezellige, leuke en leerzame forum!!
Allereerst willen wij je vragen even de regels en tips mbt het forum door te lezen.
Stel gerust al je vragen in de daarvoor bestemde topics, post je creaties en doe tips op.

Doe je ook gezellig mee aan de wedstrijd?
Iedere maand is er een ander thema en na afloop kan je dmv een poll stemmen op de taart die jij het mooiste vindt.
De prijzen hiervoor worden aangeboden door www.taartoutlet.nl(de goedkoopste taartenwinkel van Nederland)


Als forumteam hebben we besloten het laatste stukje uit je voorstel stukje te verwijderen, want natuurlijk als de leden vragen hebben, stellen we je die graag hier en niet via een contactformulier op je website of via je telefoonnummer. Het forum is er juist voor om tips en vragen met elkaar te delen ;)

Veel forumplezier en ik hoop je hier vaak tegen te komen!
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 22-04-2013 09:57

Hallo Alexandra ,

Wat leuk dat je van je hobby , beroep heb gemaakt en zo te lezen ook de juiste keuze geweest voor jou . Ben dan ook benieuwd naar al dat lekkers wat je maakt . Zie ze dan ook wel voorbij komen .
In ieder geval welkom en veel plezier hier bij ons

Groetjes
mamavan4

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 22-04-2013 14:04

Hoi,

Welkom hier op het forum!
Hoop veel van je te mogen zien :wink:
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

Plaats reactie