Hallo, ik ben Francis

Graag EERST voorstellen aan de medeforumleden, daarna lekker meekletsen over de taarten
Plaats reactie
Francis
Berichten: 257
Lid geworden op: 03-05-2013 22:13

Hallo, ik ben Francis

Bericht door Francis » 06-05-2013 14:32

Hallo , ik ben Francis.

Een jaar geleden ben ik met mijn kleindochter naar een workshop geweest voor ouder /kind. Daar kreeg ik de smaak om taarten te maken (weer)te pakken.

Ik ben Francis en woon in Steenbergen (boven de rook van Bergen op Zoom :) ). Vroeger maakte ik al taarten in de vorm van kasteel huis trein enz., weliswaar op een iets andere manier dan nu.

Ik heb 5 kleinkinderen dus ik kan me uitleven in het taarten maken.

groetjes Francis
groetjes Francis

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 06-05-2013 14:38

Hoi Francis,

Welkom op dit gezellige, leuke en leerzame forum!!
Allereerst willen wij je vragen even de regels en tips mbt het forum door te lezen.
Stel gerust al je vragen in de daarvoor bestemde topics, post je creaties en doe tips op.

Doe je ook gezellig mee aan de wedstrijd?
Iedere maand is er een ander thema en na afloop kan je dmv een poll stemmen op de taart die jij het mooiste vindt.
De prijzen hiervoor worden aangeboden door www.taartoutlet.nl(de goedkoopste taartenwinkel van Nederland)

Je hebt me wel heel nieuwsgierig gemaakt naar je creaties!!

Hihi en moet wel lachen jij Boven de rook van Bergen op Zoom en wij Onder de rook van Bergen op zoom :D

Veel forumplezier en ik hoop je hier vaak tegen te komen!
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 06-05-2013 14:42

Hallo Francis ,

Welkom bij ons op het leukste en gezelligste taarten forum.
Wat leuk dat je het weer op gepakt heb , soms heb je net even dat duwtje nodig . Dat is dus gelukt!!!!!!!!!
Heb je vragen ,stel ze gerust .Er is altijd wel iemand die er antwoord op heeft ,omgekeerd is ook altijd welkom.
Tenslotte kunnen wij van elkaar leren , daar is het forum voor.
Je taarten wel showen hoor , ben eenmaal een nieuwsgierig typje :lol: :lol: :lol:
Nu veel snuffel/lees plezier hier .

Groetjes
mamavan4

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 06-05-2013 15:02

Welkom op dit gezellige taartenforum, waar je van alles nog kan leren en een ander kan leren.

Een ander vraagje, de link van je website heeft niks met taarten te maken, misschien kan je daar nog iets in toelichten ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Francis
Berichten: 257
Lid geworden op: 03-05-2013 22:13

Bericht door Francis » 06-05-2013 15:17

Ja ik zie het. Mijn link staat eronder. Macht der gewoonte. Het heeft inderdaad niets met taarten te maken.

Ik had samen met een vriendin in Tunesië een speelgoed- en hulpmiddelen inzamelorganisatie, maar door de omstandigheden in Tunesië hebben we het besluit moeten nemen hiermee te stoppen.

Ik zal hem weghalen.

groetjes Francis
groetjes Francis

Pumba
Berichten: 451
Lid geworden op: 27-09-2012 20:39

Bericht door Pumba » 07-05-2013 21:50

Welkom! Leuk dat je weer begonnen bent met bakken :D

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 08-05-2013 08:33

Francis schreef:Ja ik zie het. Mijn link staat eronder. Macht der gewoonte. Het heeft inderdaad niets met taarten te maken.

Ik had samen met een vriendin in Tunesië een speelgoed- en hulpmiddelen inzamelorganisatie, maar door de omstandigheden in Tunesië hebben we het besluit moeten nemen hiermee te stoppen.

Ik zal hem weghalen.

groetjes Francis
Wel heel erg lief van jullie.
Je mag het laten staan hoor, was er meer nieuwsgierig naar.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie