Ik ben Louise

Graag EERST voorstellen aan de medeforumleden, daarna lekker meekletsen over de taarten
Plaats reactie
Smultrends
Berichten: 4
Lid geworden op: 14-05-2013 22:01

Ik ben Louise

Bericht door Smultrends » 15-05-2013 10:16

Hallo allemaal,

Ik ben Louise. Een vriendin van mij (Pumba) vroeg mij me hier ook aan te melden. Het is nog een gezellig klein clubje en het is leuk als er meer bij komen.

Nou hier ben ik dan! Ook door dezelfde vriendin besmet met het taartenvirus wat na 3 jaar tijd met geen enkele kuur te genezen is. Ik ben opgegeven wat dat aangaat :wink:

Ik woon met manlief en onze zoon en dochter en onze huisdieren in Veendam en werk als medisch secretaresse.

Qua taarten heb ik inmiddels geleerd dat ik het vooral leuk moet houden en het geen verplichting moet laten worden. Want dat vind ik het niet leuk, maar daar wordt ik zelf ook niet leuker van.

Dus ik maak alleen nog taarten in opdracht als ik er zin in heb (en dat is nog regelmatig :) )

Nou als jullie wat willen weten, gil gerust! Ik ga nu even wat mooie taarten bewonderen!!

Groetjes,

Louise

Oja....mijn forumnaam... :oops: Smultrends :oops: die laat ik nog ff wijzigen. Smultrends is een automatisme, maar weinig persoonlijk!

Groetjes,

Louise

Corry
Berichten: 72
Lid geworden op: 07-04-2013 22:19

Bericht door Corry » 15-05-2013 11:25

welkom Louise :)

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 15-05-2013 11:34

Hallo Louise,

Welkom op het gezellige taartenforum van Taart met Style.

Wij vinden het erg leuk dat je lid bent geworden.
Voor je begint met posten willen wij je vragen om eerst even goed de regels en tips mbt het forum door te lezen!
En kom daarna gauw terug om je voor te stellen, want we zijn reuze benieuwd wie je bent, wat je doet en hoe je bent begonnen met het maken van taarten.

Op dit forum kun je terecht voor allerlei taartenvragen, tips en het laten zien van jouw creaties e.d.

Tevens is het altijd leuk om te lezen wat een ander van jouw taart vindt,
maar ook een ander die een taart maakt en post vindt dat net zo leuk!
Schroom daarom niet om er een reactie op te geven!

Kijk gerust rond op het forum en heb je nog vragen stel ze dan gerust!

En.... stem vooral mee in de poll voor de themataartenwedstrijd,
elke maand is er een nieuwe wedstrijd waar je aan mee kan doen en leuk prijzen kan winnen die aangeboden worden voor Taartoutlet.nl

We hopen veel van je te lezen/zien.

Tot slot willen wij je veel forumplezier wensen en we hopen je graag geregeld terug te zien op het forum.


Groeten van het Taart met Style Forumteam
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Pumba
Berichten: 451
Lid geworden op: 27-09-2012 20:39

Bericht door Pumba » 15-05-2013 13:47

Hoooooi!!!! :D

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 15-05-2013 15:23

Hallo Louise ,

Welkom , wat leuk zeg . Om te lezen hoe mensen met de taartenvirus zijn besmet :lol: :lol: :lol: .Het gaat toch vaak van vriendin op vriendin en dat is super .
Vragen stel ze gerust of heb jij dingen voor ons ook altijd welkom, want tenslotte is het forum ervoor om elkaar te helpen om nog mooiere taarten te maken , toch :D :D .
Veel snuffel plezier en zie graag ook jou creaties :D
mamavan4

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 15-05-2013 21:51

Welkom op het forum,
Wat een leuk voorstel berichtje heb er erg om moeten lachen :D

Ben heel benieuwd naar je creaties!!
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

Smultrends
Berichten: 4
Lid geworden op: 14-05-2013 22:01

Bericht door Smultrends » 15-05-2013 23:11

Hallo, dank voor jullie leuke reacties!!

Ik ben nog even 2 dagen stil. Ben met een bruidstaart bezig en zodra die klaar is ga ik me hier eens even inlezen en zelf wat creaties neerzetten.

Nu jog even druk dus! Tot later!!

Groetes,

Louise

Gast

Bericht door Gast » 16-05-2013 10:48

Welkom op dit forum. Veel leesplezier en ik hoop dat we veel van je mooie taarten mogen bewonderen.

Groetjes Linda

Plaats reactie