Hallo

Graag EERST voorstellen aan de medeforumleden, daarna lekker meekletsen over de taarten
Plaats reactie
Inju
Berichten: 2
Lid geworden op: 14-06-2013 08:42

Hallo

Bericht door Inju » 15-06-2013 16:47

Hallo allemaal,

ik ben Inju....een 48 jarige single moeder van een puberzoon......en wij wonen met zijn 2tjes in de regio Eindhoven.

Omdat ik door mijn gezondheid niet echt meer leuke dingen buitenshuis kan doen....wil ik mij op het bak gebeuren gaan storten.....Geen idee of het iets voor mij is hoor.... maar ik heb al zo veel leuke aparte taarten voorbij zien komen op het net.....dat iik heb besloten of pogingen te gaan wagen.

Met name de ondeugende 18+ taarten spreken mij enorm aan..... ik heb veel vrienden met kids in deze leeftijd en die zijn allemaal rond dezelfde tijd jarig....dus ik ga mij daar ook eens in verdiepen.

Maar goed.....eerst mijzelf maar 'ns in gaan lezen hier....wat heb ik eigenlijk allemaal nodig....wat zijn de basisdingen die je sowieso in huis moet hebben....( ja ja oven heb ik al gekocht :idea: ...een simpel vrijstaand elektrisch e grill/bakoven van Tomado 35 liter....dit moet voldoende zijn lijkt mij toch? )
....en wat bij de Action al wat bakblikken+ wat toebehoren...fondant & marsepein.....versiersels enz.

Nou het begin heb ik gemaakt.....nu op naar heel wat leuke....mooie..........maar vooral lekkere taarten.

Groetjes,
Inju
Zeeuwse@Brabant

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 15-06-2013 18:18

Hoi,

Welkom op dit gezellige, leuke en leerzame forum!!
Allereerst willen wij je vragen even de regels en tips mbt het forum door te lezen.
Stel gerust al je vragen in de daarvoor bestemde topics, post je creaties en doe tips op.

Doe je ook gezellig mee aan de wedstrijd?
Iedere maand is er een ander thema en na afloop kan je dmv een poll stemmen op de taart die jij het mooiste vindt.
De prijzen hiervoor worden aangeboden door www.taartoutlet.nl(de goedkoopste taartenwinkel van Nederland)

Veel forumplezier en ik hoop je hier vaak tegen te komen!
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 15-06-2013 18:59

Hoi hoi Inju ,

Welkom hier op het forum , er is genoeg hier om te lezen en als je nog vragen heb stel ze gerust .Er is altijd wel iemand die je vragen kan beantwoorden .
Idd geval veel lees plezier en ben benieuwd wat je eerste creatie zal gaan worden , vlgs mij word dat best spannend. :wink:

Veel kijk plezier en bak ze .
mamavan4

Francis
Berichten: 257
Lid geworden op: 03-05-2013 22:13

Bericht door Francis » 15-06-2013 20:38

Hallo Inju,

Ook van mij welkom op het forum. Ik ben hier nog niet zo lang en heb al veel goede tips gelezen en gekregen. Erg leerzaam allemaal, maar het is ook leuk en gezellig!

Succes met je taarten!
groetjes Francis

Pumba
Berichten: 451
Lid geworden op: 27-09-2012 20:39

Bericht door Pumba » 16-06-2013 11:29

Welkom en heel veel succes met oefenen :D

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 16-06-2013 17:46

Welkom hier en stel gerust al je vragen!
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie