hartelijke groetjes van schiermonnikoog!

Graag EERST voorstellen aan de medeforumleden, daarna lekker meekletsen over de taarten
Plaats reactie
irmaschier
Berichten: 4
Lid geworden op: 26-09-2013 23:02

hartelijke groetjes van schiermonnikoog!

Bericht door irmaschier » 27-09-2013 23:38

Mijn naam is Irma, woon dus op Schiermonnikoog, we hebben 3 volwassen kinderen, maar die wonen allemaal al jaren aan de wal. Verder hebben we 1 hond, en 3 katten, en geregeld hebben we ook de 2 katten van onze dochter te logeren, heel gezellig. In de weekenden zijn we vaak in ons huisje in Groningen, lekker even de stad in gaan, of op bezoek bij de kinderen, of we hebben een hondenevenement, of -wandeling.
Ik vind het enorm leuk om versierde taarten te maken, voor de verjaardagen van onze kinderen en hun partners. Het lijkt me heel erg leuk om hier wat inspiratie op te doen. Morgen hebben we een verjaardag van onze schoonzoon, de biscuitbodem heb ik vandaag gebakken, morgenmiddag even naar de taartoutlet om leuke dingetjes te kopen!

Francis
Berichten: 257
Lid geworden op: 03-05-2013 22:13

Bericht door Francis » 28-09-2013 12:33

Welkom op dit forum, je doet hier zeker inspiratie op dus dat zit wel goed!

Fijn dat je zo dichtbij de outlet zit :D
groetjes Francis

Pumba
Berichten: 451
Lid geworden op: 27-09-2012 20:39

Bericht door Pumba » 29-09-2013 14:12

Welkom en succes met de taarten!

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 29-09-2013 20:32

Hoi hoi welkom bij ons op het forum ,
je doet hier zeker veel inspiratie op , voldoende informatie in als je wat wil weten. Vraag het ook gerust , er is zeker en vast iemand hier op het forum die jou antwoord wil geven .Maar misschien heb jij wel tips naar ons toe ,die zijn natuurlijk ook van harte welkom .
Daar is dit forum natuurlijk ook voor , om ons als taartenbakster elkaar te helpen :wink:
Ben benieuwd naar je creaties :D
mamavan4

Plaats reactie