Even laten zien

Even na het bakken lekker kletsen met medetaartenbaksters. Neem even een kopje koffie / thee met een gebakje en kom lekker tot rust
Plaats reactie
Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Even laten zien

Bericht door Petr@ » 10-08-2011 15:21

wat ik op vakantie heb gekocht:
Afbeelding

Alles van de supermarkt (Sainsbury's). Omdat we vooral veel genoten hebben van het goede weer, ben ik niet op zoek gegaan naar een winkel met taartspullen. Dat heb ik dan ook wel een beetje gemist :wink:.

In de supermarkt waar wij onze boodschappen deden, werden ook taarten gemaakt. Een keer was er een dame mee bezig en ben ik even blijven staan om te kijken. Ze deed een laag van zowat 1,5 centimeter marsepein of fondant (kon ik niet goed zien) op de taart :shock:.
Dit was haar werkplekje: Afbeelding. En dit is wat ze o.a. verkochten: Afbeelding Afbeelding Afbeelding

En in een ander filiaal van ze (waar ze ook heerlijke gebakjes hadden :D), heb ik deze gespot:
Afbeelding Afbeelding.

Ze staan me in zo'n winkel altijd raar aan te kijken en zoonlief staat ook altijd zo :roll:, maar ik kan het echt niet laten om de taarten die ik tegenkom op vakantie te fotograferen.
Etalage van een tearoom: Afbeelding

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 10-08-2011 15:32

Het zijn wel mooie strakke taarten, maar wat wil je als het zo dik bekleed wordt.
Jammer dat je niet een echt taartenwinkeltje ben tegengekomen, maar volgens mij heb je wel weer leuke dingen gescoord.

Geniet ervan!
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 11-08-2011 07:57

ziet er goed uit wat je gescoord hebt.
En 1,5cm dik! wauw dat is toch niet lekker meer!
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Gast

Bericht door Gast » 11-08-2011 10:51

Je hebt inderdaad veel dingen gekocht daar, leuk!!! Anderhalve cm is wel heel erg dik... ... ...lijkt mij ook niet echt lekker meer... ... ...

Maar goed te lezen dat je het naar je zin hebt gehad Petra!!!

Plaats reactie