taartenagenda

Even na het bakken lekker kletsen met medetaartenbaksters. Neem even een kopje koffie / thee met een gebakje en kom lekker tot rust
Gast

Bericht door Gast » 17-09-2011 15:53

crunchie schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind hem beetje tegen vallen.
Wat vinden jullie ervan?
Ik heb hem nog niet, dus kan daar nog geen mening over geven, helaas... ... ...Maar in welk opzicht vind je hem tegenvallen?!?

crunchie
Berichten: 290
Lid geworden op: 19-08-2010 22:31

Bericht door crunchie » 17-09-2011 15:59

Inhoud en de how too's zijn ok hoor, zelf heb ik daar niet zo veel aan maar weet zeker dat er dames (en misschien heren) er zeker wat aan zullen hebben.
Wat ik minder vind is de gehele opmaak. Ik had hem heel anders opgezet. Hm....zou het komen dat ik er anders naar kijk omdat ik uit het grafische kom???

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 18-09-2011 13:08

crunchie schreef:Inhoud en de how too's zijn ok hoor, zelf heb ik daar niet zo veel aan maar weet zeker dat er dames (en misschien heren) er zeker wat aan zullen hebben.
Wat ik minder vind is de gehele opmaak. Ik had hem heel anders opgezet. Hm....zou het komen dat ik er anders naar kijk omdat ik uit het grafische kom???
dat zou natuurlijk best kunnen. Dan kijk je er heel anders tegen aan denk ik.
Ik heb hem verder ook nog niet gezien dus ik zou het ook niet weten.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Gast

Bericht door Gast » 18-09-2011 13:26

crunchie schreef:Inhoud en de how too's zijn ok hoor, zelf heb ik daar niet zo veel aan maar weet zeker dat er dames (en misschien heren) er zeker wat aan zullen hebben.
Wat ik minder vind is de gehele opmaak. Ik had hem heel anders opgezet. Hm....zou het komen dat ik er anders naar kijk omdat ik uit het grafische kom???
Nou, dat zou zeker kunnen. Als er een taartenagenda voor 2013 (lijkt zo ver weg, maar het is zo 2013) komt, kun je misschien bij je ontwerpers voegen, en zorgen dat hij er wel super leuk en voor jouw gevoel, goed uit komt te zien :wink: :lol: :wink:

Plaats reactie