kinderen? welke verjaardagstaart?

Even na het bakken lekker kletsen met medetaartenbaksters. Neem even een kopje koffie / thee met een gebakje en kom lekker tot rust
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 20-08-2010 17:19

Beertje schreef:Foto kan ik niet toevoegen want mijn bestanden zijn erg groot en ik weet niet hoe ik ze moet verkleinen, maar foto's staan wel op mijn hyves.
Mss dat je zoon weet hoe je moet verkleinen haha.

En je hyves kan je als link plaatsen bij profiel - website of in je onderschrift, dit is ook onder het knopje profiel te vinden :wink:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 20-08-2010 18:44

Mijn linkje van mijn hyves staat voortaan wel onder mijn reacties, want dat heb ik eerder vandaag aangepast, maar dat gaat niet met terugwerkende kracht :-) En dat verkleinen komt nog wel een keer :?

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 20-08-2010 18:48

foto's kan je heel makkelijk verkleinen met micorsoft Office picture manager

Als je dat hebt hoef je alleen maar op bewerken te klikken en dan formaat wijzigen en voor een forum kan je dan kiezen uit web groot of web klein ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

let's taart pret
Berichten: 492
Lid geworden op: 19-08-2010 19:21

Bericht door let's taart pret » 20-10-2010 21:37

kleine meid is januari jarig en dan maak ik een bumba taart want dat is haar favoriet,ze vind dat paffs ook leuk maar om daar nou een taart van te maken :denk: hahaha ben dan precies een jaar met het taarten virus besmet :cap:
voor mijn jongste zoon weet ik het nog niet die had afgelopen verjaardag een south park stapel
mijn oudste zoon heeft zijn bestelling al door gegeven die wil een waterpijp op ziijn taart :denk: afgelopen verjaardag had hij wiet blaadjes Mickey die was trouwens wel heeel erg leuk geworden visite vroeg ook is dit nu space cake Mickey hahahahah

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 21-10-2010 09:23

Haha.... ik moet wel lachen om de verjaardagstaartwensen van je oudste zoon :lol:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

anne
Berichten: 1462
Lid geworden op: 19-08-2010 22:21

Bericht door anne » 31-10-2010 11:52

Zeg net qyenna tegen mij, "mama waarom krijg ik niet een poppekast taartje van jouw met alle prinsessen erin?
Wat een wens dacht ik bij mezelf :lol: :lol:
Ik heb haar een prinsessetaart beloofd voor 5 dec en mijn zoon een thomas taart.
Dat wordt mij een klus strakjes !!!!
Een dag niet gelachen , is een dag niet geleefd!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 31-10-2010 12:05

haha :lol:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie