Avondje van sinterklaas

Even na het bakken lekker kletsen met medetaartenbaksters. Neem even een kopje koffie / thee met een gebakje en kom lekker tot rust
Plaats reactie
J@nine
Berichten: 471
Lid geworden op: 19-08-2010 21:49

Avondje van sinterklaas

Bericht door J@nine » 02-12-2010 07:46

Ik was afgelopen week op school, was er een jongetje dat had een op afstand bestuurbare auto in zijn schoen gekregen. BELACHELIJK gewoon naar mijn idee, wat moet je dan nog geven op het heerlijk avondje vraag ik me af.
Wat geven jullie in de schoen en op de avond zelf?
Mijn zoon krijgt kleine dingen in zijn schoen ook wel eens een snoepje de avond zelf krijgt hij lego, schrijfblok en pen een boek een dvd en een spel. Een auto en een ds spelletje.
If it doesn't kill you, it makes you stronger!

let's taart pret
Berichten: 492
Lid geworden op: 19-08-2010 19:21

Bericht door let's taart pret » 02-12-2010 08:50

de kids krijgen hier voor 50 euro aan kado's oudste hebben voor playstion 3 spellen gekozen
en de jongste krijgt een keuken en een stofzuiger :wink:
vroeger deed ik het ook met de jongens flink uitpakken en dan nog aan 2 kanten vieren :? nou dat doe ik niet meer is echt een aanslag op je budget :shock: en je maakt er draakjes van Mickey (van de kids he)
schoen zetten heb ik dit jaar nog niet gedaan met de jongste daar gaan we volgend jaar mee beginnen en dan komt er ook een kleinigheidje in :wink:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 02-12-2010 10:28

In de schoen krijgt hij kleine dingen, of een snoepje of soms een manderijn. Hij mag wel elke dag zijn schoentje zetten als hij wil.

Met sinterklaas krijgt hij van ons Cranky van Thomas de Trein, een keukentje, dvd, sloffen en mss nog wat kleine dingen of een snoepje. Wat hij van de rest gaat krijgen weet ik niet.

Het vervelende bij ons is, dat daarna de kerst komt en daarna zijn verjaardag. Dus een maand volop cadeau's.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

anne
Berichten: 1462
Lid geworden op: 19-08-2010 22:21

Bericht door anne » 02-12-2010 11:02

Mijn kleine man die is thomas de trein gek, dus hebben wij zijn collectie aangevuld met Bertie, james en gordon.
Mijn meissie die krijgt van ons een prinsessesetje met popje, makeup en accesoires.
Bij sint maken we het nooit duur voor ze.
Altijd kleine kadootjes.
Een dag niet gelachen , is een dag niet geleefd!

J@nine
Berichten: 471
Lid geworden op: 19-08-2010 21:49

Bericht door J@nine » 02-12-2010 12:14

Ik dacht al dat ik niet spoorde hahaha
If it doesn't kill you, it makes you stronger!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 02-12-2010 12:15

Ik vind ook dat kinderen kleine dingen moeten waarderen. Dus jij spoort wel hoor ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie