Het is stil aan de overkant...

Even na het bakken lekker kletsen met medetaartenbaksters. Neem even een kopje koffie / thee met een gebakje en kom lekker tot rust
crunchie
Berichten: 290
Lid geworden op: 19-08-2010 22:31

Bericht door crunchie » 09-08-2011 18:59

nee hier ook geen vakantie maar druk met van alles en nog wat.
ik zag dat ik heeeeel veel gemist had :D

Gast

Bericht door Gast » 09-08-2011 19:07

Me And My Cakes schreef:ik heb helaas weer langs van mijn rechter pols. in 2006 heb ik 9 mnd mijn hand volledig niet kunnen gebruiken. ik heb er nu weer erg last van... helaas betekend dat naast geen taart maken ook niet achter de pc... krijg binnen 5 min al kramp in mijn vingers :cry:
Jeetje, wat vervelen, en dan druk ik me nog voorzichtig uit. Weet een beetje hoe het is om last van hè armen te hebben. Heb wel iets heel anders, maar toch... ... ...sterkte, Gr. Linda

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 09-08-2011 20:19

crunchie schreef:nee hier ook geen vakantie maar druk met van alles en nog wat.
ik zag dat ik heeeeel veel gemist had :D
we hebben jou ook gemist hoor ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

crunchie
Berichten: 290
Lid geworden op: 19-08-2010 22:31

Bericht door crunchie » 10-08-2011 21:43

oh? :lol:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 10-08-2011 21:59

Ik las zojuist ff snel op hyves dat je morgen een examen moet doen voor je werk?! Ik wens je vast heel veel succes! En zal voor je duimen.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 11-08-2011 10:53

Miranda schreef:
crunchie schreef:nee hier ook geen vakantie maar druk met van alles en nog wat.
ik zag dat ik heeeeel veel gemist had :D
we hebben jou ook gemist hoor ;)
Ja, leuk dat je weer wat vaker op het forum komt koekeloeren...en meekletsen... ... ...

crunchie
Berichten: 290
Lid geworden op: 19-08-2010 22:31

Bericht door crunchie » 11-08-2011 17:39

Miranda schreef:Ik las zojuist ff snel op hyves dat je morgen een examen moet doen voor je werk?! Ik wens je vast heel veel succes! En zal voor je duimen.

Oh ik heb het niet meer, ik denk dat ik het verprutst heb!!!
Ten eerste waren we 3 uur bezig om het te laten werken, sytsteem deed het gewoon niet. Bij de meerkeuzevragen maak niet uit wat je aanklikte was alles gelijk ONJUIST!!!!!! Ook de juiste aantwoorden, dus dan ga je echt aan jezelf twijfelen. Gelukkig was dat bij iedereen zo. Dus klootzakken aan t systeem en dan pas verder en de klok tikt. Een onderdeel hebben we niet kunnen doen want het werkte gewoon niet.
De andere 2 onderdelen heb ik gewoon uit paniek en stress verprutst....denk ik.
Whaaaaaaaaaaa wat erg dit

Oh van de eerste onderdeel had ik 93% goed, daar kreeg je gelijk uitslag. Dus misschien, heeel misschien heb ik de rest ook voldoende gemaakt.

Zo stresssssssss.

Nou ja en anders ga ik fulltime taarten bakken en workshops geven :twisted:


Linda, heb jij rsi aan je pols?
Wat het ook is lijkt mij zwaar but. Sterkte

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 11-08-2011 17:41

Jeetje meid, ik zal nog steeds voor je duimen. Laat je ons iets weten zodra je de uitslag heb?!
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

crunchie
Berichten: 290
Lid geworden op: 19-08-2010 22:31

Bericht door crunchie » 11-08-2011 17:48

Tuurlijk want als ik het niet gehaald heb moet iedereen wssen bij me komen doen anders kan ik mijn huisje niet betalen hahahaha
Ja ik lach wel maar ben niet blij. Ik werk er al 17 jaar en ineens moet ik allerlei exames doen in werk die je elke dag doet. Nou zou je denken dan weet je toch alles. Nou ze weten vragen te stellen die je nog NOOOOOIT van gehoord heb. Gelukkig zijn het dingen die dan echt (bijna) niemand weet.

Maar ja ik laat wel wat weten :D

Gast

Bericht door Gast » 11-08-2011 18:00

crunchie schreef:
Miranda schreef:Ik las zojuist ff snel op hyves dat je morgen een examen moet doen voor je werk?! Ik wens je vast heel veel succes! En zal voor je duimen.

Oh ik heb het niet meer, ik denk dat ik het verprutst heb!!!
Ten eerste waren we 3 uur bezig om het te laten werken, sytsteem deed het gewoon niet. Bij de meerkeuzevragen maak niet uit wat je aanklikte was alles gelijk ONJUIST!!!!!! Ook de juiste aantwoorden, dus dan ga je echt aan jezelf twijfelen. Gelukkig was dat bij iedereen zo. Dus klootzakken aan t systeem en dan pas verder en de klok tikt. Een onderdeel hebben we niet kunnen doen want het werkte gewoon niet.
De andere 2 onderdelen heb ik gewoon uit paniek en stress verprutst....denk ik.
Whaaaaaaaaaaa wat erg dit

Oh van de eerste onderdeel had ik 93% goed, daar kreeg je gelijk uitslag. Dus misschien, heeel misschien heb ik de rest ook voldoende gemaakt.

Zo stresssssssss.

Nou ja en anders ga ik fulltime taarten bakken en workshops geven :twisted:


Linda, heb jij rsi aan je pols?
Wat het ook is lijkt mij zwaar but. Sterkte
Geen goed gevoel dus, maar misschien valt het allemaal mee en heb je het toch gehaald :wink: . Ik zal ook voor je duimen!!!

Ik heb de ziekte van Takayasu. Een hele onbekende, zeldzame, chronische en vervelende ziekte. Je aortaboog en de aftakkingen kunnen vernauwd zijn en bij mijn zijn de slagaderen naar mijn beide armen afgesloten. Heel erg vervelend dus en ik heb daar dus best veel last van... ... ...

Plaats reactie