Het is stil aan de overkant...

Even na het bakken lekker kletsen met medetaartenbaksters. Neem even een kopje koffie / thee met een gebakje en kom lekker tot rust
sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 24-09-2011 17:25

nou vandaag eindelijk een betere dag! Kan weer eten zonder het er uit te gooien! Dat is al heel fijn. geniet van het heerlijke weer allemaal, ik ga morgen nog maar zwemmen met dochter lief.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Gast

Bericht door Gast » 09-01-2012 11:28

Het nieuwe jaar is alweer ruim een week aan de gang, maarre... ... ...waar ik iedereen. Zou het zo leuk vinden als er weer wat meer gepost wordt waar jullie allemaal mee bezig zijn, foto's van taarten zijn natuurlijk altijd welkom... ... ...kom gerust weer vertellen wat jullie aan het doen zijn, vragen stellen over vullingen, recepten, hoe je een decoratie zou kunnen doen enz enz... ... ...

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 09-01-2012 15:55

ja dat is zo, maar ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maar heb het gewoon zo druk dat ik haast geen tijd heb voor de pc! pffff, hopelijk kan ik snel weer wat tijd vinden om meer te plaatsen hier.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Gast

Bericht door Gast » 09-01-2012 19:07

sylvia schreef:ja dat is zo, maar ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maar heb het gewoon zo druk dat ik haast geen tijd heb voor de pc! pffff, hopelijk kan ik snel weer wat tijd vinden om meer te plaatsen hier.
Helemaal leuk als je weer ets wilt plaatsen hier, alleen maar gezellig, toch. Maar ik snap het ook dat je het in zoverre druk hebt, dat voor de pc berichten achter laten, lastig is. Doe rustig aan en gezellig als je weer wat mee tijd over) hebt, op het forum komt!!!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 09-01-2012 20:31

Linda schreef:Het nieuwe jaar is alweer ruim een week aan de gang, maarre... ... ...waar ik iedereen. Zou het zo leuk vinden als er weer wat meer gepost wordt waar jullie allemaal mee bezig zijn, foto's van taarten zijn natuurlijk altijd welkom... ... ...kom gerust weer vertellen wat jullie aan het doen zijn, vragen stellen over vullingen, recepten, hoe je een decoratie zou kunnen doen enz enz... ... ...
Heel even geduld nog... :wink: Zoonlief is volgende week jarig en deze week is gereserveerd voor de voorbereidingen (taart, traktaties). Daarna hoop ik er weer wat meer te zijn :).

Gast

Bericht door Gast » 10-01-2012 11:04

Petr@ schreef:
Linda schreef:Het nieuwe jaar is alweer ruim een week aan de gang, maarre... ... ...waar ik iedereen. Zou het zo leuk vinden als er weer wat meer gepost wordt waar jullie allemaal mee bezig zijn, foto's van taarten zijn natuurlijk altijd welkom... ... ...kom gerust weer vertellen wat jullie aan het doen zijn, vragen stellen over vullingen, recepten, hoe je een decoratie zou kunnen doen enz enz... ... ...
Heel even geduld nog... :wink: Zoonlief is volgende week jarig en deze week is gereserveerd voor de voorbereidingen (taart, traktaties). Daarna hoop ik er weer wat meer te zijn :).
Nou vooruit Petra :wink: ... ... ...ik heb nog wel even geduld hoor :wink: . Succes met de voorbereidingen van de taart voor je zoon!!! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 10-01-2012 12:22

Linda schreef:
Petr@ schreef:
Linda schreef:Het nieuwe jaar is alweer ruim een week aan de gang, maarre... ... ...waar ik iedereen. Zou het zo leuk vinden als er weer wat meer gepost wordt waar jullie allemaal mee bezig zijn, foto's van taarten zijn natuurlijk altijd welkom... ... ...kom gerust weer vertellen wat jullie aan het doen zijn, vragen stellen over vullingen, recepten, hoe je een decoratie zou kunnen doen enz enz... ... ...
Heel even geduld nog... :wink: Zoonlief is volgende week jarig en deze week is gereserveerd voor de voorbereidingen (taart, traktaties). Daarna hoop ik er weer wat meer te zijn :).
Nou vooruit Petra :wink: ... ... ...ik heb nog wel even geduld hoor :wink: . Succes met de voorbereidingen van de taart voor je zoon!!! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Ik ook :wink:!

Gast

Bericht door Gast » 10-01-2012 13:16

Petr@ schreef:
Linda schreef:
Petr@ schreef: Heel even geduld nog... :wink: Zoonlief is volgende week jarig en deze week is gereserveerd voor de voorbereidingen (taart, traktaties). Daarna hoop ik er weer wat meer te zijn :).
Nou vooruit Petra :wink: ... ... ...ik heb nog wel even geduld hoor :wink: . Succes met de voorbereidingen van de taart voor je zoon!!! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Ik ook :wink:!
:lol: :lol: :lol: , we zullen zien :wink: . Nogmaals succes en ik zie de foto vanzelf wel verschijnen :wink:

Plaats reactie