Wanneer mag/moet jij een taart maken?

Even na het bakken lekker kletsen met medetaartenbaksters. Neem even een kopje koffie / thee met een gebakje en kom lekker tot rust
Plaats reactie
Gast

Bericht door Gast » 07-04-2011 11:13

anne schreef:Ik mag weer een taart maken voor zaterdag, voor een tante van mij ...das na lange tijd weer een taart dus!!! alweer spannend!!
Succes Anne!!! Zet je hem wel weer even op dit forum?!?

Gast

Bericht door Gast » 11-04-2011 10:59

Morgen is mijn kleine neefje jarig, hij wordt alweer 1 jaar. Wat gaat dat snel. Zondag viert hij zijn verjaardag en daar ga ik natuurlijk een taart voor maken. Dan heb ik ook nog een opdracht voor aankomend weekend, dus dat wordt weer bakken geblazen eind van de week :wink:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 11-04-2011 11:06

Ik ben nu bezig met het bakken van cupcakes en mag voor donderdag 2 taarten maken.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 18-04-2011 13:02

woensdag ga ik weer aan de bak namelijk voor een kinderworkshop ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 18-04-2011 13:57

Morgen krijgen we, mijn vriend, visite, dus of ik even cupcakes (mini) wil maken. Ja hoor, dat wil ik wel. Kan ik gelijk mijn jam, die vanmiddag gemaakt gaat worden, er in verwerken als vulling. Verder voor vrijdag een Cars taart en voor zaterdag een kikker taart van max veldhuijs. Ik ga dus weer lekker aan de slag :wink:

Gast

Bericht door Gast » 18-04-2011 20:20

Woensdag bekleed ik met mijn vriendin twee taarten, gewoon voor fun en heb de cakes al klaar. ook had ik cupcakes gebakken en een paar gevuld met bokkepootslag. Die waren zo op maar ze vonden ze toch niet zo lekker dus aten ze de andere cups kaal op. tja.

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 19-04-2011 12:32

Dit weekend voor mijn eigen meisje :). Vanmiddag al de eerste lading cupcakes bakken om morgen op ballet te trakteren en morgen bakken om donderdag op school te trakteren.

Gast

Bericht door Gast » 29-04-2011 11:17

vandaag ga ik mini cc bakken en
Volgend weekend moet ik twee taarten afleveren en tussendoor nog een paar appeltaarten voor het restaurant waar ik aflever.
Dus iedere dag moet ikbijna wel haha

maar wel erggggg leuk Dus helemaal neit vervelend

Gast

Bericht door Gast » 29-04-2011 11:26

Voor morgen weer een taart maken

Gast

Bericht door Gast » 13-05-2011 21:00

Ik mag voor volgende week een communietaart maken en een carstaart. Nu even een paar dagen rust nadat ik net een paddestoelentaartje af heb gemaakt.

Plaats reactie