Wanneer mag/moet jij een taart maken?

Even na het bakken lekker kletsen met medetaartenbaksters. Neem even een kopje koffie / thee met een gebakje en kom lekker tot rust
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 22-08-2011 10:15

anne schreef:Mijn eerstvolgende taart is 8 septenber , dat wordt een bruidstaart voor 65 man....na lange tijd weer een taart met fondant weer maken ...spannend dus alweer.
Das idd spannend. Ga je wel van te voren oefenen?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 22-08-2011 10:18

Oh, spannend!!!!Succes meis!!! en het resultaat zien we hier weer hè?!?

anne
Berichten: 1462
Lid geworden op: 19-08-2010 22:21

Bericht door anne » 22-08-2011 17:05

Linda schreef:
CellieCakes schreef:morgen een borstentaart, maandag en dinsdag in totaal 200 cupcakes (mini en normale) en zaterdag 40 cupcakes voor een goed doel en twee taarten en nog meer cupcakes..

dus erggg druk
Jeetje... ... ...succes!!!
wat ee drukke schema ...... veel plezier met bakken!!!!
Een dag niet gelachen , is een dag niet geleefd!

Gast

Bericht door Gast » 25-08-2011 10:10

Voor morgenmiddag. Maar dan krijg je een opdraagt om het best over de top te maken, geen thema en roze en wit. Ik vind dit best lastig. Ik heb het idee dat degeen waarvoor het is, best een beetje van chique houdt, dus daar heb ik wel een idee over. Maar verder: over de top, is voor mijn heeeeeeel moeilijk. Hebben jullie ideeën?!?

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 25-08-2011 10:17

weet je wel waar het voor is Linda?
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Gast

Bericht door Gast » 25-08-2011 10:26

sylvia schreef:weet je wel waar het voor is Linda?
voor iemand die 30 wordt

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 25-08-2011 10:30

Misschien is een mooie strik boven op een leuk idee en rondom allemaal 30 jes?
Als het voor een vrouw is dan kunnen er ook nog een hoop bloemen bij.
Ik heb niet zo veel ervaring natuurlijk, maar zoiets zou ik doen.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Gast

Bericht door Gast » 25-08-2011 10:41

sylvia schreef:Misschien is een mooie strik boven op een leuk idee en rondom allemaal 30 jes?
Als het voor een vrouw is dan kunnen er ook nog een hoop bloemen bij.
Ik heb niet zo veel ervaring natuurlijk, maar zoiets zou ik doen.
Sylvia, niet veel ervaring doet er niet toe. Dan kan je toch ook ideeën hebben over een over de top taart. Dus niet zo onzeker zijn over je ideeën.
Ik zat zelf ook aan bloemen te denken inderdaad. 30 wilde ik ergens anders hebben, maar jou idee is wel leuk om het dan toch ook nog af en toe 30 te plaatsen over de taart is ook wel leuk. Een strik is ook wel wat... ... ...ik wil een structuurmat gebruiken bij de helft van de taart, de andere helft van de taart wil ik iets anders doen... ... ...Nou ja... ... ...het komt wel goed!!!! Dank je Syl, voor je ideetjes!!!

Andere ideeën zijn nog steeds welkom hoor!!!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 25-08-2011 10:45

Linda schreef:Voor morgenmiddag. Maar dan krijg je een opdraagt om het best over de top te maken, geen thema en roze en wit. Ik vind dit best lastig. Ik heb het idee dat degeen waarvoor het is, best een beetje van chique houdt, dus daar heb ik wel een idee over. Maar verder: over de top, is voor mijn heeeeeeel moeilijk. Hebben jullie ideeën?!?
Met over de top wordt bedoeld lekker veel decoratie, het mag TE zijn.
Dus mss een bonte taart, met lekker veel decoraties, parelrandjes, parels verwerkt in de decoraties, misschien als 3e kleur zwart of grijs/zilver erbij, idd een strik bovenop of misschien iets met veren, of een strik met 30 die erbovenuit steekt.
Denk dat je er sowieso een stapeltaart van moet maken of een topsy turvy.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 25-08-2011 11:00

Miranda schreef:
Linda schreef:Voor morgenmiddag. Maar dan krijg je een opdraagt om het best over de top te maken, geen thema en roze en wit. Ik vind dit best lastig. Ik heb het idee dat degeen waarvoor het is, best een beetje van chique houdt, dus daar heb ik wel een idee over. Maar verder: over de top, is voor mijn heeeeeeel moeilijk. Hebben jullie ideeën?!?
Met over de top wordt bedoeld lekker veel decoratie, het mag TE zijn.
Dus mss een bonte taart, met lekker veel decoraties, parelrandjes, parels verwerkt in de decoraties, misschien als 3e kleur zwart of grijs/zilver erbij, idd een strik bovenop of misschien iets met veren, of een strik met 30 die erbovenuit steekt.
Denk dat je er sowieso een stapeltaart van moet maken of een topsy turvy.
Ik weet dat er met over de top lekker veel decoratie bedoelt wordt :wink: De andere ideeën zijn wel leuk ook. Het probleem is dat het maar een taart wordt voor 15 personen, dus ik dacht dat ik het met 1 laag zou doen. :denk: . Dan toch maar met 2 lagen :denk: ... ... ...Dank je Miranda. Krijg weer hele andere ideeën, maar of het dan ook nog leuk wordt... ... ...Ik ga mijn best doen. Een taart van 10 cm krijg ik nog niet echt goed bekleed, maar ik ga erg mijn best doen!!!

Plaats reactie