Wanneer mag/moet jij een taart maken?

Even na het bakken lekker kletsen met medetaartenbaksters. Neem even een kopje koffie / thee met een gebakje en kom lekker tot rust
Gast

Bericht door Gast » 25-08-2011 11:03

Oh krijg weer een ander ideetje. Je kan natuurlijk ook een klein boltaartje boven op doen. Ideetjes zat in ene :wink: ... ... ...leuk, dank jullie wel meiden!!! Toch goed dit forum!!!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 25-08-2011 11:05

Linda schreef:Oh krijg weer een ander ideetje. Je kan natuurlijk ook een klein boltaartje boven op doen. Ideetjes zat in ene :wink: ... ... ...leuk, dank jullie wel meiden!!! Toch goed dit forum!!!
Ik ben benieuwd naar het restultaat!
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 25-08-2011 11:09

Miranda schreef:
Linda schreef:Oh krijg weer een ander ideetje. Je kan natuurlijk ook een klein boltaartje boven op doen. Ideetjes zat in ene :wink: ... ... ...leuk, dank jullie wel meiden!!! Toch goed dit forum!!!
Ik ben benieuwd naar het restultaat!
Ik eigenlijk ook wel heel erg :oops: . Eerst maar bedenken wat voor vormen ik als stapel doe :denk: . De onderste weet ik...en denk dat ik de bovenste ook wel al weet... ... ...maar niet zeker. De onderste alvast bakken, dan Django uitlaten en dan moet ik het weten :wink:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 25-08-2011 11:38

Linda schreef:
Miranda schreef:
Linda schreef:Oh krijg weer een ander ideetje. Je kan natuurlijk ook een klein boltaartje boven op doen. Ideetjes zat in ene :wink: ... ... ...leuk, dank jullie wel meiden!!! Toch goed dit forum!!!
Ik ben benieuwd naar het restultaat!
Ik eigenlijk ook wel heel erg :oops: . Eerst maar bedenken wat voor vormen ik als stapel doe :denk: . De onderste weet ik...en denk dat ik de bovenste ook wel al weet... ... ...maar niet zeker. De onderste alvast bakken, dan Django uitlaten en dan moet ik het weten :wink:
10 cm is dan eigelijk ook wel erg klein als 2de laag.
Als ik jouw was zou ik 18cm en 15cm doen, dan is het voor 16 personen.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 25-08-2011 12:28

Miranda schreef:
Linda schreef:
Miranda schreef:Ik ben benieuwd naar het restultaat!
Ik eigenlijk ook wel heel erg :oops: . Eerst maar bedenken wat voor vormen ik als stapel doe :denk: . De onderste weet ik...en denk dat ik de bovenste ook wel al weet... ... ...maar niet zeker. De onderste alvast bakken, dan Django uitlaten en dan moet ik het weten :wink:
10 cm is dan eigelijk ook wel erg klein als 2de laag.
Als ik jouw was zou ik 18cm en 15cm doen, dan is het voor 16 personen.
Hoeveel reken jij dan voor 18 cm en 15 cm?!? Ik heb nu een vierkante taart in de oven staan :denk:

Gast

Bericht door Gast » 25-08-2011 12:35

Linda schreef:
Miranda schreef:
Linda schreef: Ik eigenlijk ook wel heel erg :oops: . Eerst maar bedenken wat voor vormen ik als stapel doe :denk: . De onderste weet ik...en denk dat ik de bovenste ook wel al weet... ... ...maar niet zeker. De onderste alvast bakken, dan Django uitlaten en dan moet ik het weten :wink:
10 cm is dan eigelijk ook wel erg klein als 2de laag.
Als ik jouw was zou ik 18cm en 15cm doen, dan is het voor 16 personen.
Hoeveel reken jij dan voor 18 cm en 15 cm?!? Ik heb nu een vierkante taart in de oven staan :denk:
Qua personen dan he... ... ...nou ja, je ziet het wel... ... ...mijn taartje

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 25-08-2011 20:03

18 cm (rond) 10 personen en 15cm (rond) 6 personen.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 14-09-2011 10:32

Ik mag voor 26 september weer een taart maken, wanneer jullie?!?

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 14-09-2011 12:54

ik voor aankomende maandag een taartje en de week erop ook weer een
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Gast

Bericht door Gast » 14-09-2011 13:00

sylvia schreef:ik voor aankomende maandag een taartje en de week erop ook weer een
Leuk Sylvia, is een van de taarten dat figuur wat je mag gaan maken?!?

Ik heb het dus nu nog even 1,5 week rustig, maar daarna mag ik in 3 weken 4 taartjes maken. Dat valt in principe ook nog wel mee hoor, voor de meeste mensen, maar voor mij is dat echt wel het maximale... ... ...Wel heel erg leuk om te doen weer!!!

Maar Sylvia, ik dwaal af, succes met de taarten die je mag maken, het resultaat zien we hier vast weer :wink:

Plaats reactie