disco's van de plus

Even na het bakken lekker kletsen met medetaartenbaksters. Neem even een kopje koffie / thee met een gebakje en kom lekker tot rust
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

disco's van de plus

Bericht door Miranda » 24-05-2011 13:04

Wij zijn de disco's aan het sparen voor de kleine man, mochten jullie ze hebben of kunnen krijgen en je doet er niks mee, wil je dan aan ons denken ;)

Vast bedankt!!!

Gr. Miranda
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Jennifer
Berichten: 814
Lid geworden op: 19-11-2010 14:35

Bericht door Jennifer » 24-05-2011 13:49

wij hebben ze (nog) niet maar ik las/hoorde het volgende erover

"Als je zo'n DJ hebt, kan je alle liedjes spelen door alleen maar twee knopjes bovenop in te drukken en de afspeelknop tegelijk. Als je verschillende doet, krijg je verschillende liedjes"

geen idee of het zo is natuurlijk
you can never know it all...
so never stop to wonder and discover!!
(Sinds eind januari mama van een klavertje 5)

Gast

Bericht door Gast » 24-05-2011 13:52

Van de Plus supermarkt?!? Waar je die reclame op tv over hebt?!? Wij komen nooit bij de Plus supermarkt, zou ook niet weten waar die zit in de buurt, dus kan je niet helpen.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 24-05-2011 15:20

Jennifer schreef:wij hebben ze (nog) niet maar ik las/hoorde het volgende erover

"Als je zo'n DJ hebt, kan je alle liedjes spelen door alleen maar twee knopjes bovenop in te drukken en de afspeelknop tegelijk. Als je verschillende doet, krijg je verschillende liedjes"

geen idee of het zo is natuurlijk
Er zitten maar 2 knopjes op de DJ, namelijk eentje om te openen en een nieuwe disk (disco) erin te doen en eentje om af te spelen.
Dus ik zou eigenlijk niet zo goed weten wat ermee bedoeld wordt.

Bovendien vind een kind het toch leuk dat hij/zij zijn eigen disco's erin kan doen en het liedje beluisteren ;)
Die van ons is apetrots hierop!
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 24-05-2011 15:22

Linda schreef:Van de Plus supermarkt?!? Waar je die reclame op tv over hebt?!? Wij komen nooit bij de Plus supermarkt, zou ook niet weten waar die zit in de buurt, dus kan je niet helpen.
Ons zoontje heeft van het weekend bij mijn ouders gelogeerd en kwam hiermee thuis, heeft nu een stuk of 6 liedjes, de dj, het verzamelalbum, en een opbergdoosje en is helemaal in zijn sas, vandaar ik dacht ik plaats hier een oproepje want wij komen ook nooit bij de plus :)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 24-05-2011 15:25

Miranda schreef:
Linda schreef:Van de Plus supermarkt?!? Waar je die reclame op tv over hebt?!? Wij komen nooit bij de Plus supermarkt, zou ook niet weten waar die zit in de buurt, dus kan je niet helpen.
Ons zoontje heeft van het weekend bij mijn ouders gelogeerd en kwam hiermee thuis, heeft nu een stuk of 6 liedjes, de dj, het verzamelalbum, en een opbergdoosje en is helemaal in zijn sas, vandaar ik dacht ik plaats hier een oproepje want wij komen ook nooit bij de plus :)
Helemaal goed toch!!! Er zat er eentje in geloof Zwaanshoek, maar die zit er niet meer, helaas, want anders had e daar nog naar toe kunnen gaan :wink:

Leuk dat je zoontje het helemaal super vind :wink:

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 24-05-2011 15:35

Heb ik ook gezien op tv, echt heel grappig, maar ook wij hebben geen Plus in de buurt (ik heb net op de site gekeken, de dichtsbijzijnde winkel hier zowat 15 km vandaan, dat gaat 'm dus niet worden :wink:).

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 24-05-2011 17:55

Jennifer schreef:wij hebben ze (nog) niet maar ik las/hoorde het volgende erover

"Als je zo'n DJ hebt, kan je alle liedjes spelen door alleen maar twee knopjes bovenop in te drukken en de afspeelknop tegelijk. Als je verschillende doet, krijg je verschillende liedjes"

geen idee of het zo is natuurlijk
Ik weet nu wat je bedoeld, maar toen ik dat deed, moest hij huilen want zo moest dat helemaal niet :?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Jennifer
Berichten: 814
Lid geworden op: 19-11-2010 14:35

Bericht door Jennifer » 24-05-2011 19:22

Miranda schreef:
Jennifer schreef:wij hebben ze (nog) niet maar ik las/hoorde het volgende erover

"Als je zo'n DJ hebt, kan je alle liedjes spelen door alleen maar twee knopjes bovenop in te drukken en de afspeelknop tegelijk. Als je verschillende doet, krijg je verschillende liedjes"

geen idee of het zo is natuurlijk
Ik weet nu wat je bedoeld, maar toen ik dat deed, moest hij huilen want zo moest dat helemaal niet :?
Dan niet doen dus.
Hopelijk is er iemand of zijn er meer die er wel komen
en ze kunnen/willen afstaan.
Wij hebben er zelf geen een dus ik wist niet precies hoe of wat.
De kinderen zijn er nog niet over begonnen.
Ik kom eigelijk ook nooit bij de plus
you can never know it all...
so never stop to wonder and discover!!
(Sinds eind januari mama van een klavertje 5)

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 24-05-2011 21:39

nee sorry ik kom ook niet bij de plus.
Maar ik spaar de artis zegels van de dekamarkt :D
Dus mocht iemand deze hebben en ze zelf niet gebruiken hou ik mij aanbevolen
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Plaats reactie