Anne

Even na het bakken lekker kletsen met medetaartenbaksters. Neem even een kopje koffie / thee met een gebakje en kom lekker tot rust
anne
Berichten: 1462
Lid geworden op: 19-08-2010 22:21

Anne

Bericht door anne » 21-08-2011 23:09

Hallo dames,

Ik ben er weer na lang weggeweest te zijn. Voor degene die mij kennen on line, alles is thuis in orde met de kids na zoveel stress kunnen we nu een beetje ademen en voor de rest hallooooo allemaal. Ons Huis is helemaal aangepast en de dieeten van de kids ook. Het gaat allemaal de goeie kant op. Ben blij dat ik er weer ben om meer bij te leren van het bakken van taarten. groetjes en blij dat ik er weer ben....
Een dag niet gelachen , is een dag niet geleefd!

berlinerbol25
Berichten: 1007
Lid geworden op: 26-08-2010 07:46

Re: Anne

Bericht door berlinerbol25 » 21-08-2011 23:15

anne schreef:Hallo dames,

Ik ben er weer na lang weggeweest te zijn. Voor degene die mij kennen on line, alles is thuis in orde met de kids na zoveel stress kunnen we nu een beetje ademen en voor de rest hallooooo allemaal. Ons Huis is helemaal aangepast en de dieeten van de kids ook. Het gaat allemaal de goeie kant op. Ben blij dat ik er weer ben om meer bij te leren van het bakken van taarten. groetjes en blij dat ik er weer ben....
Hey Anne

Nou dat is toevallig zeg!!!! heb toevallig vanmiddag aan jou en je kinderen gedacht, over hoe het met jullie zou gaan!!!
fijn om te lezen dat alles is aangepast en beter gaat met jullie.
Fijn dat je er weer bij bent.
Groetjes Esther :D

anne
Berichten: 1462
Lid geworden op: 19-08-2010 22:21

Bericht door anne » 21-08-2011 23:23

Ha die Esther,

Ben heel erg blij dat ik er weer ben, heb het hier heel erg veel gemist.
Al jullie tips en mooi taarten en de gezelligheid natuurlijk hahahaha.
Ook toevallig he dat je aan ons dacht . Ik zie dat er een heleboel nieuwe mensen zijn bijgekomen, leuk leuk.
Lekker druk dus.
Ik heb heel veel om te lezen zie ik en veel te bekijken.
Denk dat het ff gaat duren eer ik alles gedaan hebt hhahahah

groetjes
Een dag niet gelachen , is een dag niet geleefd!

Gast

Bericht door Gast » 22-08-2011 09:41

Hey Anne, leuk dat je er weer bent!!!! Super leuk!!! Zat van de week ook nog aan je te denken. Zelfs nog effe op je hyvessite gekeken maar daar zag ik ook niet veel nieuws. Ben erg blij dat het met de kinderen weer een beetje de goede kant uit gaat. Super, want het was niet eenvoudig. En heel erg leuk dat je weer een taart kan gaan maken.

Nou Anne, nogmaals, heeeeeeeeeeel erg leuk dat we je weer hier zien!!!!

Heel veel liefs Lin

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 22-08-2011 10:13

Hai die Anne,

We hebben je hier gemist hoor!
Je zal het haast niet meer geloven, maar ook ik zat laatst nog aan je te denken. Was benieuwd hoe het met je kids ging en of je nog taarten maakten?
Maar zo te lezen gaat het een stuk beter met de kids en ga je weer taarten maken, heel erg fijn om te lezen.

Meid, welkom terug!!!

Gr. Miranda
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 22-08-2011 12:50

Hallo Anne,
welkom terug en fijn dat alles op rolletjes loopt.
En nu lekker bij lezen en weer gaan genieten.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

anne
Berichten: 1462
Lid geworden op: 19-08-2010 22:21

Bericht door anne » 22-08-2011 17:00

Hallo dames , wat een leuk ontvangst,was altijd van plan terug te komen was alleen een kwestie van tijd. Ik heb het enorm gemist hier bij jullie, al het leuk gebabbel en adviezen die ik kreeg. Maar ik ben er weer dus we gaan er weer voor. heb nu eindelijk een beetje zogezegd alles op orde. Ik heb ook mijn parttimebaan kunnen vinden. Ik werk nu 2 dagen in de week ma en wo van 9 tot 12. Dus dat ook opgelost. maar nu gaan we ook de taarten erbij doen weer. Ik heb wel taarten gebakken , alleen niet met marsepein of fondant bekleed. Heb meer met icing en botercreme in verschillende soorten en smaken gedaan. zal er een paar posten. Thanx ladies voor het warm onthaal.. joehoeeeee.groetjes anne.
Een dag niet gelachen , is een dag niet geleefd!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 22-08-2011 19:13

Welkom terug :). Super dat het beter gaat met je kinderen en dat het allemaal weer z'n gangetje gaat.
Ben benieuwd wat je allemaal gemaakt hebt ondertussen.

anne
Berichten: 1462
Lid geworden op: 19-08-2010 22:21

Bericht door anne » 03-01-2012 14:09

Hallo dames ,

Allereerst HAPPY 2012!!!! met nog meer bak en decor creaties ....
Ben er na lange tijd weer, sorry ladies.
Heb wat ernstige zieken in ons familie gehad dus moest heel veel bijspringen vandaar dat jullie mij niet zagen on line.
Alles is nu wat rustiger geworden , gelukkig!!
Ik ben er weer, maar niet meer zoveel als voorheen.
Ben eindelijk weer aan bakken toe, want heb er weinig of helemaal geen tijd voor gehad....blij dat ik er weer ben en ik ga nu ff neuzen wat voor moois jullie allemaal gedaan hebben....groetjes ....
Een dag niet gelachen , is een dag niet geleefd!

Gast

Bericht door Gast » 03-01-2012 16:27

Hey Anne, wat ontzettend leuk je hier weer een te zien!!! Voor jou ook een super 2012. Dat dit jaar maar "beter" mag worden dan afgelopen jaar. Wat vervelend, ernstig zieken bij jou in de familie gehad. Ik hoop dat het nu beter met hun gaat, omdat je zegt dat het nu weer rustiger gaat. Fijn dat je af en toe ons weer even komt vergezellen met leuke praatjes en mooie taarten wellicht. Hoe gaat het met je kids?!? Hopelijk goed!!!

Nou Anne, nogmaals erg leuk dat je er weer bent!!!

Lies lin

Plaats reactie