taartenagenda

Even na het bakken lekker kletsen met medetaartenbaksters. Neem even een kopje koffie / thee met een gebakje en kom lekker tot rust
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

taartenagenda

Bericht door Miranda » 05-09-2011 10:02

Ik heb van het weekend van mijn zus en nichtje (Mocha) de nieuwste taartenagenda '12 gekregen.
Ben hier zo blij mee, echt leuk en een super verrassing van ze!

Ik zag overigens ook dat er een taart van een forumlid "Monica" in stond en van een oud-forumlid "suuz".
Leuk hoor!
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 05-09-2011 10:05

Ja leuk...ik heb hem nu ook al, de taartenagenda van 2011, die van 2012 komt er ook weer hoor. Helemaal leuk!!! Super Miranda, dat je hem als cadeautje van je zus en nichtje hebt gekregen!!!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 05-09-2011 10:24

Linda schreef:Ja leuk...ik heb hem nu ook al, de taartenagenda van 2011, die van 2012 komt er ook weer hoor. Helemaal leuk!!! Super Miranda, dat je hem als cadeautje van je zus en nichtje hebt gekregen!!!
Volgens de verkoper is deze pas afgelopen week uitgekomen en verrkijgbaar in de winkel.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 05-09-2011 12:53

Miranda schreef:
Linda schreef:Ja leuk...ik heb hem nu ook al, de taartenagenda van 2011, die van 2012 komt er ook weer hoor. Helemaal leuk!!! Super Miranda, dat je hem als cadeautje van je zus en nichtje hebt gekregen!!!
Volgens de verkoper is deze pas afgelopen week uitgekomen en verrkijgbaar in de winkel.
Helemaal leuk dat je hem gelijk al cadeau hebt gekregen, toch?!? Ik ben ook weer heel erg benieuwd wat er allemaal in staat. Die agenda komt er, wanneer weet ik nog niet, in ieder geval voor het nieuwe jaar :wink: :lol: :wink:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 05-09-2011 13:10

Linda schreef:
Miranda schreef:
Linda schreef:Ja leuk...ik heb hem nu ook al, de taartenagenda van 2011, die van 2012 komt er ook weer hoor. Helemaal leuk!!! Super Miranda, dat je hem als cadeautje van je zus en nichtje hebt gekregen!!!
Volgens de verkoper is deze pas afgelopen week uitgekomen en verrkijgbaar in de winkel.
Helemaal leuk dat je hem gelijk al cadeau hebt gekregen, toch?!? Ik ben ook weer heel erg benieuwd wat er allemaal in staat. Die agenda komt er, wanneer weet ik nog niet, in ieder geval voor het nieuwe jaar :wink: :lol: :wink:
Ja super leuk!
Ik heb al een paar opdracht voor ver in het volgende jaar, dus die kan ik nu mooi al inplannen.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 05-09-2011 16:18

Miranda schreef:
Linda schreef:
Miranda schreef:Volgens de verkoper is deze pas afgelopen week uitgekomen en verrkijgbaar in de winkel.
Helemaal leuk dat je hem gelijk al cadeau hebt gekregen, toch?!? Ik ben ook weer heel erg benieuwd wat er allemaal in staat. Die agenda komt er, wanneer weet ik nog niet, in ieder geval voor het nieuwe jaar :wink: :lol: :wink:
Ja super leuk!
Ik heb al een paar opdracht voor ver in het volgende jaar, dus die kan ik nu mooi al inplannen.
Nou super, daar is de agenda goed voor te gebruiken toch :wink: , gelijk goed in gebruik

noor
Berichten: 736
Lid geworden op: 11-05-2011 14:57

Bericht door noor » 05-09-2011 16:59

superleuk en lief cadeau!

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 06-09-2011 07:59

Oh wat leuk! Zijn die gewoon bij de bruna te krijgen ofzoiets?
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 06-09-2011 08:58

sylvia schreef:Oh wat leuk! Zijn die gewoon bij de bruna te krijgen ofzoiets?
volgens mij kwam deze van de primera, maar anders gewoon ff googlen ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 06-09-2011 09:53

sylvia schreef:Oh wat leuk! Zijn die gewoon bij de bruna te krijgen ofzoiets?
Bij de Bruna moeten ze te verkrijgen zijn!!! Als het nu nog niet is, moet het op gegeven moment wel zijn.

Plaats reactie