Sinterklaas is weer in het land...

Even na het bakken lekker kletsen met medetaartenbaksters. Neem even een kopje koffie / thee met een gebakje en kom lekker tot rust
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Sinterklaas is weer in het land...

Bericht door Miranda » 14-11-2011 16:46

Wat doen jullie met sinterklaas?

Wij hebben nog maar 1 klein kind in onze kleine familie, dus om de zak te vullen doen we met de volwassenen lootjes trekken, zodat niet alles alleen maar voor Timo is ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 14-11-2011 20:39

Heel standaard, gewoon thuis een zak (of zakken ligt er aan). Bij opa een zak en bij oma een zak. Bij beide kanten zijn er 5 kinderen (al dan niet nog gelovig), dus hier echt alleen maar voor de kinderen.

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 14-11-2011 20:59

bij ons is het geloof eraf maar dat mag de pret niet drukken wij gaan met mijn kant van de familie een spel doen met allemaal kleine dingetjes die je dan in het spel kan winnen.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 14-11-2011 21:13

sylvia schreef:bij ons is het geloof eraf maar dat mag de pret niet drukken wij gaan met mijn kant van de familie een spel doen met allemaal kleine dingetjes die je dan in het spel kan winnen.
Ja dat is ook erg leuk Sylvia.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 14-11-2011 21:48

Wij gaan 4 dec naar mijn broer waar de volwassenen loodjes hebben getrokken en een cadeautje voor de geen die op het loodje staat/stond hebben gekocht. Verder veel cadeautjes dus voor mijn kleine neefje... ... ...

berlinerbol25
Berichten: 1007
Lid geworden op: 26-08-2010 07:46

Bericht door berlinerbol25 » 15-11-2011 09:03

wij vieren het samen met mijn kant van de familie
gezellig samen zijn onder het genot van een lekker drankje en hapje!!!
en aangezien Vince het enigste kleine kind is in de familie zijn de kadootjes voor hem, wij maken 1 grote zak en daar zitten de kadootjes van ons allemaal in, ik koop voor mijn ouders en mijn oma ook altijd een kleinigheid. :D

Gast

Bericht door Gast » 15-11-2011 10:51

Linda schreef:Wij gaan 4 dec naar mijn broer waar de volwassenen loodjes hebben getrokken en een cadeautje voor de geen die op het loodje staat/stond hebben gekocht. Verder veel cadeautjes dus voor mijn kleine neefje... ... ...
Wij vieren het trouwens met mijn vader + ouders en broer van mijn schoonzus en dan mijn broer + schoonzus + zoontje (en mijn vriend en ik). Vergeten gisteren er bij te schrijven :oops: :wink: . Wordt in ieder geval wel gezellig!!!

Jennifer
Berichten: 814
Lid geworden op: 19-11-2010 14:35

Bericht door Jennifer » 17-11-2011 09:29

eigelijk heb ik nog niet echt een idee wat we gaan doen.

De 2 oudste kwamen gister met de mededeeling dat ze hun schoen
mogen zetten van school. Ja op school dan. Ja morgen maar vanavond
mogen we thuis onze schoen zetten van school.
Ja leuk en aardig maar ik ga niet op commando van school de kinderen hun schoen laten zetten. Ik vind niet dat ze dat moeten zeggen.
Ik heb het (heel hard) dus ook niet gedaan. Misschien zaterdag weer.

Ik denk dat we 5 december gewoon thuis in het klein vieren.
Volgende morgen moeten ze gewoon om half 9 op school zijn.
Een school verderop beginnen ze een uur of zelfs 2 later.
you can never know it all...
so never stop to wonder and discover!!
(Sinds eind januari mama van een klavertje 5)

crunchie
Berichten: 290
Lid geworden op: 19-08-2010 22:31

Bericht door crunchie » 17-11-2011 12:09

Mijn verjaardag vieren :D

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 03-12-2011 11:25

Wij vieren vandaag sinterklaas. Mijn familie komt einde van de middag hiervoor deze kant op.

Degene die het vandaag ook vieren wil ik ook heel veel plezier wensen.

Groetjes van mij
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie