Taartenworkshop op RTL 4

Even na het bakken lekker kletsen met medetaartenbaksters. Neem even een kopje koffie / thee met een gebakje en kom lekker tot rust
Plaats reactie
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Taartenworkshop op RTL 4

Bericht door Miranda » 06-12-2011 16:56

Ik kreeg zojuist een mail met de vraag om op RLT 4 iets te vertellen over taartenworkshops of hiervan een demonstratie te geven.
Dit in 1,5 minuut.
Maar dit ga ik niet doen, want het kost € 1400,- per minuut :oops: anderhalf minuut is dus € 2100,- :oops:

De uitzendingen zijn vanaf 4 december te volgen bij RTL 4, gedurende 8 weken.
Het heet enjoy life.

Misschien dat iemand het leuk vindt om dit te kijken, hoewel het maar 1,5 minuut is in één uitzending :lol:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 06-12-2011 17:07

Ten eerste leuk dat ze jouw zo`n mailtje hebben gestuurd om dit te vragen aan je. Zou je het bedrag zelf moeten betalen?!?

Enjoy life ken ik wel, best een leuke programma is dat. Maar belachelijk veel geld voor 1,5 min x 8... ... ga er vanuit dat het 8 x 1,5 min is. Dat is dan toch wat langer :wink: :lol: :wink: :lol: :wink: ... ... ...nee, snap dat je het niet doet, dit is gekkenwerk toch... ... ...

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 06-12-2011 17:12

Ja dit moet je zelf idd betalen, het is eigenlijk gewoon een reclamestunt.
En nee, niet maal 8 er staat in dat je 1,5 minuut de tijd hebt om iets te laten zien en te vertellen over een taartenworkshop.

Betreft de betaling, er staat nog in als je geen 2100 euro hebt, dan kunnen ze je tegemoet komen, maar ik denk dat je dan nog praat over honderden euro's die je moet betalen.


Leuk idd om het mailtje te krijgen, maar sloeg wel stijl achterover van de prijs :shock:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

J@nine
Berichten: 471
Lid geworden op: 19-08-2010 21:49

Bericht door J@nine » 06-12-2011 19:42

Nou Miranda, ze zouden toch echt jou moeten betalen!!!
Zij vragen jou jij hebt niets gevraagt dat zal lekker worden hahahahaha
If it doesn't kill you, it makes you stronger!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 06-12-2011 20:26

Het programma ken ik niet, maar eigenlijk is dat bedrag niet zo heel erg hoog hoor, voor reclame dan. Het is wel raar dat ze mensen actief benaderen die het dan zelf moeten betalen, maar dat ze ze tegemoet kunnen komen. Ze kunnen zelf toch ook wel bedenken dat de meeste eenmansbedrijfjes zulke bedragen niet op tafel kunnen leggen. Het is natuurlijk erg leuk dat je kennelijk bent opgevallen, maar ik zou toch eerst de echtheid van die mail checken alvorens er op in te gaan.
Wat kun je trouwens vertellen/demonstreren in 1,5 minuut?

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 06-12-2011 22:54

Petr@ schreef:Het programma ken ik niet, maar eigenlijk is dat bedrag niet zo heel erg hoog hoor, voor reclame dan. Het is wel raar dat ze mensen actief benaderen die het dan zelf moeten betalen, maar dat ze ze tegemoet kunnen komen. Ze kunnen zelf toch ook wel bedenken dat de meeste eenmansbedrijfjes zulke bedragen niet op tafel kunnen leggen. Het is natuurlijk erg leuk dat je kennelijk bent opgevallen, maar ik zou toch eerst de echtheid van die mail checken alvorens er op in te gaan.
Wat kun je trouwens vertellen/demonstreren in 1,5 minuut?
Haha, ik ga nergens op in, hoor ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 06-12-2011 22:54

J@nine schreef:Nou Miranda, ze zouden toch echt jou moeten betalen!!!
Zij vragen jou jij hebt niets gevraagt dat zal lekker worden hahahahaha
Ja dat zou mooi zijn. Voor elke minuut 1400 euro krijgen, jeetje dan ben ik zo stinkend rijk :lol:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 06-12-2011 22:55

J@nine schreef:Nou Miranda, ze zouden toch echt jou moeten betalen!!!
Zij vragen jou jij hebt niets gevraagt dat zal lekker worden hahahahaha
Ja dat zou mooi zijn. Voor elke minuut 1400 euro krijgen, jeetje dan ben ik zo stinkend rijk :lol:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 07-12-2011 16:10

nou het is een eer denk ik om gevraagd te worden maar zo'n bedrag! Dat is denk ik niet te doen voor een klein bedrijf.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 09-12-2011 20:16

Miranda schreef:
Petr@ schreef:Het programma ken ik niet, maar eigenlijk is dat bedrag niet zo heel erg hoog hoor, voor reclame dan. Het is wel raar dat ze mensen actief benaderen die het dan zelf moeten betalen, maar dat ze ze tegemoet kunnen komen. Ze kunnen zelf toch ook wel bedenken dat de meeste eenmansbedrijfjes zulke bedragen niet op tafel kunnen leggen. Het is natuurlijk erg leuk dat je kennelijk bent opgevallen, maar ik zou toch eerst de echtheid van die mail checken alvorens er op in te gaan.
Wat kun je trouwens vertellen/demonstreren in 1,5 minuut?
Haha, ik ga nergens op in, hoor ;)
Heel verstandig :).

Plaats reactie