zomermeeting

organiseer een meeting, plan een dagje samen fröbelen voor of plaats een evenement betreft de taarten
Gast

Bericht door Gast » 22-06-2011 19:05

Heel even geduld, komt er binnenkort aan!!!

Gast

Bericht door Gast » 29-06-2011 13:35

Wie heeft zin in een zomermeeting waar we onder genot van een hapje en een drankje bv in de vorm van een picknick elkaar in het echt te ontmoeten?!? Het forumteam lijkt dat wel heel leuk en organiseren ook deze dag. Sylvia en Linda zullen specifiek de zomermeeting organiseren centraal in het land gelegen zodat iedereen uit het land ``makkelijk`` op de plek van bestemming kan komen. We dachten bv aan een park rond Utrecht waar we lekker kunnen picknicken. Het lijkt ons een goed idee om iedereen die komt zelf eten en drinken te laten meenemen om er op deze manier een gezellige picknick van te maken. De concrete datails worden nog vastgelegd. We willen de zomermeeting in ieder geval zo goedkoop mogelijk houden.
3 Datum’s voor de zomermeeting zijn:

1. Woensdag 10 augustus
2. Zaterdag 20 augustus
3. Zondag 28 augustus

Wie zin heeft om op 1 van de bovengenoemde datums gezellig bij elkaar te komen en elkaar te ontmoeten, mogen dat doorgeven aan een van ons, een mailtje sturen naar Miranda of het aangeven op het forum onder het onderwerp meetingen onder de topic: Zomermeeting
Graag je naam vermelden met de datum welke jij kan.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 30-06-2011 14:37

Mijn voorkeur gaat uit naar 28 augustus!
Zijn gezinsleden trouwens welkom?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 30-06-2011 20:01

Wil je op de zomermeeting komen... ... ...Hier zijn de opties van de datums voor de zomermeeting. Kopieer dit lijstje en zet onder 1,2 of misschien wel alle 3 de datums je naam wanneer je eventueel zou kunnen.

Woensdag 10 augustus:

Linda onder voorbehoudt

Zaterdag 20 augustus:

Linda onder voorbehoudt


Zondag 28 augustus:

Linda onder voorbehoudt
Miranda

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 02-07-2011 16:08

ik wil best komen maar ik heb nog geen idee wanneer ik kan.
Ik heb vakantie met de kids en mijn man niet.
En ik weet onze plannen nog niet op een week hongarije na.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

J@nine
Berichten: 471
Lid geworden op: 19-08-2010 21:49

Bericht door J@nine » 02-07-2011 17:37

Sorry dan kan ik echt niet vertrek de 13de naar Amerika en ban pas eind van de maand terug. Volgende keer beter.
In ieder geval heel veel plezier al vast.
Janine
If it doesn't kill you, it makes you stronger!

Gast

Bericht door Gast » 04-07-2011 12:29

Jammer Janine, maar inderdaad de volgende keer beter. Reisje naar Amerika is wel een super vooruitzicht, toch?!?

Gast

Bericht door Gast » 04-07-2011 12:32

En Sylvia, we wachten eerst lekker de aanmeldingen af, maar die blijven een beetje uit. Meiden en heren van forum. Willen jullie niet naar de zomermeeting komen?!? De organisatie wordt geregeld, jullie krijgen de informatie waar het is, jullie hoeven alleen maar zelf wat eten en drinken mee te nemen. Meld je aan, als je zin hebt om elkaar in real life te ontmoeten en er een gezellige middag van te maken!!!

berlinerbol25
Berichten: 1007
Lid geworden op: 26-08-2010 07:46

Bericht door berlinerbol25 » 04-07-2011 16:42

Wil graag komen, maar mijn vriend wordt geopereerd dus dan ligt het eraan hoe snel hij hersteld, en we gaan ook nog een week naar Italie naar mijn zus, dus ik weet niet of ik deze datums kan. :?

Gast

Bericht door Gast » 05-07-2011 13:34

Esther, als we een van de datums uit hebben gekozen laten we dat weten en dan kan je altijd nog kiezen of je kunt of niet. Hoop niet dat het een ernstige operatie is voor je vriend?!? En een week Italie is dan wel lekker toch?!?

Plaats reactie