Fröbelen

organiseer een meeting, plan een dagje samen fröbelen voor of plaats een evenement betreft de taarten
Gast

Fröbelen

Bericht door Gast » 27-01-2011 16:31

Hey meiden,

Hebben er een aantal meiden zin om een avondje iets te gaan fröbelen. Ik kom daar op, omdat een van de meiden zin had in een avondje fröbelen, maar daar helemaal voor naar Brabant zou moeten. Dat hoort niet mogen, wij kunnen ook gewoon een avondje organiseren. :lol: :lol: :lol:Dus, wie woont er in de buurt van de Haarlemmermeer en heeft zin in een avondje met een groepje ``fröbelen`` :wink: :wink: :wink:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 27-01-2011 18:35

Ikke! Maar dat neemt niet weg dat ik nog in brabant ga fröbelen :D
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 27-01-2011 18:41

Miranda schreef:Ikke! Maar dat neemt niet weg dat ik nog in brabant ga fröbelen :D
Groot gelijk, als je daar toch een keertje bent :wink: ... ... ...Maar ik dacht: Wat zij kunnen, kunnen wij ook. We kunnen altijd kijken of er animo voor is, toch?!?

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 27-01-2011 18:46

Linda schreef:
Miranda schreef:Ikke! Maar dat neemt niet weg dat ik nog in brabant ga fröbelen :D
Groot gelijk, als je daar toch een keertje bent :wink: ... ... ...Maar ik dacht: Wat zij kunnen, kunnen wij ook. We kunnen altijd kijken of er animo voor is, toch?!?
zeker weten ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

let's taart pret
Berichten: 492
Lid geworden op: 19-08-2010 19:21

Bericht door let's taart pret » 27-01-2011 19:14

mag het ook een fröbelmiddag in het weekend zijn??dan ben ik zeker van de partij kom jullie kant wel op :wink: :wink:

Gast

Bericht door Gast » 27-01-2011 19:21

let's taart pret schreef:mag het ook een fröbelmiddag in het weekend zijn??dan ben ik zeker van de partij kom jullie kant wel op :wink: :wink:
Ja hoor, kan ook gewoon!!! Moeten we even kijken waar de meeste animo voor is. En anders spreken we samen af :wink: :wink: :wink:

Chelly
Berichten: 887
Lid geworden op: 19-08-2010 11:43

Bericht door Chelly » 27-01-2011 20:46

echt niet dat jullie kunnen wat wij kunnen :lol: :lol:
Grapje jullie hebben groot gelijk het is zooo gezellig
En je leert allemaal van elkaar :D

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 27-01-2011 21:16

Chelly schreef:echt niet dat jullie kunnen wat wij kunnen :lol: :lol:
Grapje jullie hebben groot gelijk het is zooo gezellig
En je leert allemaal van elkaar :D
Daarom kom ik ook de sfeer bij jullie proeven, moet toch wel vergelijkingsmateriaal hebben :lol: :lol: :lol:

Ik heb hier trouwens in de buurt al een paar keer een fröbelmiddag gehad en ook een keertje bij me thuis, maar daarna is het niet meer van de grond gekomen, heb ook wel een vermoeden waarom....
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 27-01-2011 21:36

Chelly schreef:echt niet dat jullie kunnen wat wij kunnen :lol: :lol:
Grapje jullie hebben groot gelijk het is zooo gezellig
En je leert allemaal van elkaar :D
Wat jullie kunnen, kunnen wij ook hoor :lol: :lol: :lol: , let maar eens op... ... ...binnenkort hebben wij ook een gezellig fröbelavondje/middagje georganiseerd en fröbelen we de sterren van de hemel :lol: :lol: :lol:

Nee hoor, dat hoeft helemaal niet en mezelf kennende gaat dat ook niet gebeuren. Als het maar gezellig wordt!!!

Gast

Bericht door Gast » 27-01-2011 21:39

Miranda schreef:
Chelly schreef:echt niet dat jullie kunnen wat wij kunnen :lol: :lol:
Grapje jullie hebben groot gelijk het is zooo gezellig
En je leert allemaal van elkaar :D
Daarom kom ik ook de sfeer bij jullie proeven, moet toch wel vergelijkingsmateriaal hebben :lol: :lol: :lol:

Ik heb hier trouwens in de buurt al een paar keer een fröbelmiddag gehad en ook een keertje bij me thuis, maar daarna is het niet meer van de grond gekomen, heb ook wel een vermoeden waarom....
Ja euhhhhhhhhhh, we gaan toch niet concurreren met de meiden uit Brabant?!? :cry: :? :wink: :lol: ... ...

Maar, jij hebt het wel eerder gedaan, lekker gefröbeld met meiden uit onze omgeving?!? Wil je jouw vermoedden delen met ons waarom je denkt dat het gestopt is, of houdt je het liever voor je zelf?!?

Plaats reactie