Fröbelen

organiseer een meeting, plan een dagje samen fröbelen voor of plaats een evenement betreft de taarten
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 27-01-2011 23:08

nee hoor, eens een brabander altijd een brabander :D

De eerste keer waren we met een groep van 18 meiden, gezellig, maar de beginnelingen zaten lekker de fröbelen en de gevorderde alleen maar te kletsen, erg jammer vond ik dat.

Een keer bij mij thuis was wel gezellig, had ook een leuk contact met die meiden, tot dat ik mijn eigen taartenbedrijf begon, één daarvan reageerd nergens meer op :shock: de andere heeft thuis te veel problemen, en de andere 2 heb ik gewoon niks meer van gehoord.
Dus trek maar een conclusie.

Wel hadden wij een fröbelhyves en is daar nog weleens geprobeerd op een avond/dag te organiseren, iedereen had er zin in, maar het kwam niet van de grond.
Ik heb het nog een aantal keren geprobeerd en daarna houdt het voor mij ook op. :?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Chelly
Berichten: 887
Lid geworden op: 19-08-2010 11:43

Bericht door Chelly » 28-01-2011 09:29

@miranda
maar zo gaat het vaak!!!
De 1 gunt de andere het licht niet in de ogen
jammer hoor

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 28-01-2011 09:56

Chelly schreef:@miranda
maar zo gaat het vaak!!!
De 1 gunt de andere het licht niet in de ogen
jammer hoor
ja idd, en ik zie dat dat bij jullie anders gaat, dus het lijkt me nog steeds leuk om een keertje aan te schuiven en ons mam zou het niet erg vinden om een dagje mijn zoontje op haar heen te hebben :D
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 28-01-2011 10:38

Miranda schreef:nee hoor, eens een brabander altijd een brabander :D

De eerste keer waren we met een groep van 18 meiden, gezellig, maar de beginnelingen zaten lekker de fröbelen en de gevorderde alleen maar te kletsen, erg jammer vond ik dat.

Een keer bij mij thuis was wel gezellig, had ook een leuk contact met die meiden, tot dat ik mijn eigen taartenbedrijf begon, één daarvan reageerd nergens meer op :shock: de andere heeft thuis te veel problemen, en de andere 2 heb ik gewoon niks meer van gehoord.
Dus trek maar een conclusie.

Wel hadden wij een fröbelhyves en is daar nog weleens geprobeerd op een avond/dag te organiseren, iedereen had er zin in, maar het kwam niet van de grond.
Ik heb het nog een aantal keren geprobeerd en daarna houdt het voor mij ook op. :?
Zonde dat het op niets is uitgelopen!!! En helemaal zonde dat het zo gelopen is bij jou zoals het gelopen is. Het lijkt wel of ze een ander niets gunnen, jammer hoor... ... ...Groot gelijk dat het op gegeven moment op houdt. Als de andere meiden niet meer willen en jij hebt meerdere malen je best gedaan... ... ...dan houdt het inderdaad een keertje op.

Maar we hebben wel een klein puntje. Ik ben natuurlijk helemaal niet ervaren, kan nog heeeeeeel veeeeeeel leren, de ervaren meiden kunnen al wat meer. Ik kan dan voor mijn gevoel misschien niet zo snel, goed meekomen dan de ervaren meiden en dan hebben we het nog niet over mijn beperkingen gehad. Hmmmmmm... ... ...nou ja, ik denk dat dit wel goed komt :?

We kijken wel eventjes :wink:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 28-01-2011 10:47

Je moet fröbelen niet als een workshop zien, ieder fröbelt voor zich, op z'n eigen manier en tempo ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 28-01-2011 11:01

Miranda schreef:Je moet fröbelen niet als een workshop zien, ieder fröbelt voor zich, op z'n eigen manier en tempo ;)
Mede daarom doe ik ook niet aan workshoppen mee. Ik red dat gewoon niet. Maar ik moet me er in ieder geval niet te druk om maken :wink:

let's taart pret
Berichten: 492
Lid geworden op: 19-08-2010 19:21

Bericht door let's taart pret » 28-01-2011 11:43

Linda schreef:
Miranda schreef:Je moet fröbelen niet als een workshop zien, ieder fröbelt voor zich, op z'n eigen manier en tempo ;)
Mede daarom doe ik ook niet aan workshoppen mee. Ik red dat gewoon niet. Maar ik moet me er in ieder geval niet te druk om maken :wink:
nou ik heb er zin in :wink:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 28-01-2011 11:49

Mochten we met veel meiden zijn kan ik evt hier een zaaltje huren en kunnen we de kosten delen ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

manil
Berichten: 218
Lid geworden op: 03-11-2010 13:58

Bericht door manil » 01-02-2011 08:55

maar gaat er een frobel middag ofzo komen?
Ik zou het wel willen, maar een groep van 18 mensen :shock: das voor mij erg druk.
Ik kom zelf uit ijmuiden het zou ook best bij ons thuis mogen.
Ik hou het gewoon ff in de gaten hier
Er is altijd een goede reden voor taart

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 01-02-2011 10:09

manil schreef:maar gaat er een frobel middag ofzo komen?
Ik zou het wel willen, maar een groep van 18 mensen :shock: das voor mij erg druk.
Ik kom zelf uit ijmuiden het zou ook best bij ons thuis mogen.
Ik hou het gewoon ff in de gaten hier
de groep van 18 meiden heb ik me ooit eens bij aangesloten, zoals het er nu uitziet zijn het er pas 4 ofzo ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie