Oven

Vragen over mixers, ovens, keukens of ander huishoudelijk apparatuur, kan hier gepost worden
J@nine
Berichten: 471
Lid geworden op: 19-08-2010 21:49

Bericht door J@nine » 22-08-2010 09:39

Miranda,
Ik heb daar ook naar gekeken nl Boretti, maar de verkoper zei als u er in gaat bakken houd er dan rekening mee dat de tempraturen fluctueren.
Toen werd de keuze wel makkelijker!
If it doesn't kill you, it makes you stronger!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 22-08-2010 09:44

wat houdt dat dan in???

En er zijn toch vele soorten hierin?


Ik wil sowieso geen inbouw, mijn bedoeling is om echt nog eens te verhuizen, een vrijstaand fornuis kan je dan gewoon meenemen een inbouw niet.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

crunchie
Berichten: 290
Lid geworden op: 19-08-2010 22:31

Bericht door crunchie » 22-08-2010 15:32

Oh ik ben al paar jaar verliefd op een 6pits SMEG met een mega oven eronder. Mijn vriendin heeft hem en bakt werkelijk alles in...en alles lukt
zegt dat wat over de oven of over mijn vriendin hahaha

Boretti is but, een ander vriendinnetje heeft hem en na 4jr kan het gas nog steeds niet eens op een normale mannier aan...je moet hem aanblazen hahaha. service ook bagger
Mijn cupcakes waren idd allemaal verschillend. ga er wel eens heen als ik grote bestellingen heb

SMEG rulls! en ik droom verder over grote ovens en boerderijen met giga leefkeukens en een ruimte voor workshops....... :shock:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 22-08-2010 15:46

Welke heeft je vriendin dan?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie