pastamachine

Vragen over mixers, ovens, keukens of ander huishoudelijk apparatuur, kan hier gepost worden
crunchie
Berichten: 290
Lid geworden op: 19-08-2010 22:31

Bericht door crunchie » 06-10-2010 21:49

bedoel je om ravioli of tortelinni te maken????

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 06-10-2010 22:44

Ja bijvoorbeeld.
Ik ben een echte italiaanse keukenprinces.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 07-10-2010 09:45

je heb speciale raviolimakers :wink: die je apart kunt kopen.

crunchie
Berichten: 290
Lid geworden op: 19-08-2010 22:31

Bericht door crunchie » 07-10-2010 09:50

volgens mij kan je die ravioliemakers los kopen, bij mij zit er niets extras bij. Tsja wat wil je voor een 10tje :P
maar je kan toch gewon vellen draien die plat leggen met een lepeltje vulling erop om de zoveel cm, randen met water kwasten, velletje erop , met de hand aandrukken , lucht eruitdrukken en dan met zo'n kartelsnijding afsnijden.
Of oortjes vouwen????

Snappen jullie t nog hahahaha

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 07-10-2010 09:53

Linda schreef:je heb speciale raviolimakers :wink: die je apart kunt kopen.
ja dat kan ook, maar ik vroeg het me af.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 07-10-2010 09:56

crunchie schreef:volgens mij kan je die ravioliemakers los kopen, bij mij zit er niets extras bij. Tsja wat wil je voor een 10tje :P
maar je kan toch gewon vellen draien die plat leggen met een lepeltje vulling erop om de zoveel cm, randen met water kwasten, velletje erop , met de hand aandrukken , lucht eruitdrukken en dan met zo'n kartelsnijding afsnijden.
Of oortjes vouwen????

Snappen jullie t nog hahahaha
Ja dat is ook een mogelijkheid, maar het zou toch makkelijker zijn wanneer het kon met zo'n machiene haha.
Maar dat kan dus niet?
Ik heb zelf vroeger in een italiaanse delicatesse winkel gewerkt waar we alles vers maakte, vandaar :wink:

Dan toch nog ff de vraag welke diktes of hoeveel diktes er met je machientje gedraaid kan worden.
Ik las al spaghetti en Tagliatelle, maar kan het ook nog breeder, bv voor de fettucine of kan er evt ook macaroni of fussili mee worden gedraaid?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 07-10-2010 09:59

de manier van chrunchie zou ook eventueel kunnen!!! Ik denk dat je te veel van de pastamachine vraagt. Macaroni en fettucine ( :?: :?: :?: ) kan je volgens mij niet maken met zo`n apparaat. :cry: :? :wink:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 07-10-2010 10:08

Linda schreef:de manier van chrunchie zou ook eventueel kunnen!!! Ik denk dat je te veel van de pastamachine vraagt. Macaroni en fettucine ( :?: :?: :?: ) kan je volgens mij niet maken met zo`n apparaat. :cry: :? :wink:
Mss teveel van deze pastamachiene, maar daarom ben ik nog opzoek naar een evt andere pastamachiene :D
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 07-10-2010 10:10

als ik zoiets tegen kom, laat ik je dat weten :wink:

Chelly
Berichten: 887
Lid geworden op: 19-08-2010 11:43

Bericht door Chelly » 07-10-2010 19:42

@ miranda
Je hebt van tupperware ook een raffaoli maker
Hij kost 40 euro heb hem ook ooit aangeschaft maar mijn lieve man ging hem gebruiken om een straat katje erop te laten piezen
Dus heb hem nooit kunnen gebruiken
Dus weet niet of het werkt
En kan hem je ook niet aanbieden :D

Plaats reactie