Website

Voor al het andere wat je niet kwijt kan op het forum
Plaats reactie
Gast

Website

Bericht door Gast » 15-10-2012 14:15

Trek ik toch mijn stoute schoenen aan :? .
Als jullie een website hebben met welk programma hebben jullie dat gemaakt of laten maken.
Ik zelf heb wel een website maar ben zelf daar niet zo tevreden over.
Mijn website heb ik met Frontpage gemaakt.
Wil hem graag verbeteren :D .
Hoop dat ik wat tips van jullie krijg :D
groetjes karin.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 15-10-2012 15:27

Ik heb het van joomla en door iemand laten maken. Dus als je interesse heb kan ik je het mailadres ff doormailen ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 15-10-2012 15:46

Dankje wel miranda voor het door geven.

Is het makelijk om het zelf te doen of zeg je laat het doen en is het ook een beetje betaalbaar het laten maken.
Ik weet het kost geld en dat geeft ook niet maar als het zelf makelijk te doen is .

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 15-10-2012 16:10

Ik heb geen idee wat de exacte kosten daarvan zijn, ik heb het jaren geleden laten maken door iemand die ermee is gestopt en toen ik een nieuw logo kreeg heb ik hem benaderd om de website aan te passen aan mijn logo.

Ik zelf zou niet weten hoe je deze zelf kan maken, mijn advies is om het te laten maken. Het is wel makkelijk om zelf bij te houden qua tekst en foto's.
Je zou hem eens kunnen benaderen en een offerte aanvragen.

Voor mijn Chihuahua heb ik een gratis website gemaakt, die eigenlijk al kant en klaar is, dus je kan zelf de template, kleuren e.d. bepalen.
Deze is dan gratis, dus heb je een subdomeinnaam (deze heeft trouwens geen reclame op de site, zoals vele andere gratis sites) maar ik zag ook dat je voor een paar euro per maand deze site kan hebben met een domeinnaam.


Ik weet niet of je ingeschreven staat bij de kvk. Maar eigenlijk mag je pas een website hebben, wanneer je ook staat ingeschreven en belastingen betaald over je inkomsten.
Je kan natuurlijk een website hebben, maar de kans is groot dat je eruit gepikt wordt door de bd.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 15-10-2012 16:13

Hier zie je bv de gratis website van mijn chihuahua http://taartmetstyle.forum2go.nl/post31207.html#31207
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 15-10-2012 16:50

bedankt voor je reactie en zal er even over nadenken en wat een leuk dat je een site hebt van je hondje erg leuk en de site trouwens ook.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 15-10-2012 16:56

Ja meer omdat mijn familie zo ver weg woont en natuurlijk voor andere geinteresseerd en straks voor de kopers van de puppies ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 15-10-2012 23:54

Ja kan ook eens op mijn link klikken.
Mijn website is ook via webklik net als die van Miranda en heb ik zelf helemaal gemaakt.
Webklik is heel erg makkelijk te maken en ook bij te houden.
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 19-10-2012 16:06

De mijne is van Webs. Dat is gratis en makkelijk zelf te maken en te onderhouden. Ik heb hem al een jaar of 4 en nog steeds tevreden.

Pumba
Berichten: 451
Lid geworden op: 27-09-2012 20:39

Bericht door Pumba » 20-10-2012 20:34

Mijn website is gemaakt door iemand anders (was toen compagnon van mijn man en ik heb er niet voor betaald). De site is via Wordpress, die heeft gratis templates, maar ook betaalde. Mijn site is in blogstyle.

Plaats reactie