ondernemersplan

Voor al het andere wat je niet kwijt kan op het forum
Plaats reactie
Gast

ondernemersplan

Bericht door Gast » 21-08-2010 12:54

Heeft iemand hier ervaring mee??
Wij dus niet en we hebben er toch 1 nodig voor onze plannen.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 21-08-2010 13:40

Nope geen ervaring mee.

Wat zijn jullie plannen dan?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 21-08-2010 14:47

Wij zouden erg graag een dagzaakje willen beginnen waar je een kopje koffie/thee/fris kan drinken met een stukje taart (veel verschillende soorten taart dus niet alleen maar de marsepeinen taarten) daarnaast natuurlijk de gewone verkoop van de taarten, 's middags een lunch en hapjes.
Een gedeelte ombouwen tot winkel (ook webwinkel) en workshops geven.

Maar om zo iets te kunnen realiseren heb je een vermogen nodig. Wij hebben wel een gedeelte maar helaas niet alles. Dus vandaar ons ondernemersplan wat nodig is. Dan willen we naar de bank waar we een gedeelte kunnen krijgen.

Het is allemaal nog in de babyfase hoor maar willen wel kijken of dit zou lukken.

Gast

Bericht door Gast » 06-09-2010 23:32

Je kan naar de bank gaan en vragen hoe je dit het beste kan realiseren. Ik weet dat een aantal jaar geleden de ABN AMRO een soort van startersmap had, met daarin ook de basis voor een ondernemersplan. De bank wil immers weten waarvoor ze geld gaan lenen en hoe groot de kans is dat je dit ook weer kunt terug betalen. En misschien een rondje surfen op het net.
Succes.

Gast

Bericht door Gast » 03-04-2011 20:38

alles eerst goed op papier uitwerken met de vraag wat is mijn doel? is dit haalbaar en wat ben ik hiervoor allemaal voor nodig als je dit allemaal uitgewerkt hebt dan weet je wat je financieele plaatje is en hiermee kan je dan naar je bank gaan v/d rest betreft de kosten of dit ook wordt verstrekt :wink:

Plaats reactie